Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Komzáková Martina, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Smotlachová, Alena | |
dc.contributor.referee | Podlipský Rudolf, PaedDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2017-9-14 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:04:36Z | - |
dc.date.available | 2016-6-17 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:04:36Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-30 | |
dc.identifier | 70040 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27656 | |
dc.description.abstract | Výtvarný projekt, který je předmětem bakalářské práce, je stavěn na principech artefiletiky a projektového vyučování s ohledem na sebepoznávání v rámci výtvarné výchovy na základní škole. Cílem bakalářské práce je zmapování možností výuky v oblasti zaměřené na sebepoznávání žáků prostřednictvím výtvarného díla a také prozkoumání nároků kladených na pedagoga, vyplývajících z tohoto typu výuky. V teoretické části se věnuji vztahům artefiletiky a sebepoznávání v RVP, uměleckému dílu jako zdroji sebepoznávání a projektové výuce. Poznatky získané během realizace mohou složit jako inspirace pro výuku v oblasti umění a sebepoznávání. | cs |
dc.format | 71 s. (105 653 znaků), XIX s. (7063 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | sebepoznávání | cs |
dc.subject | artefiletika | cs |
dc.subject | rámcově vzdělávací program | cs |
dc.subject | výrazová hra | cs |
dc.subject | výtvarný zážitek | cs |
dc.subject | koncept | cs |
dc.subject | prekoncept | cs |
dc.subject | reflektivní dialog | cs |
dc.subject | interpretace | cs |
dc.subject | umělecké dílo | cs |
dc.subject | projektová výuka | cs |
dc.title | Umění a sebepoznávání ve výtvarné výchově na ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Art and self-knowlage in the art education on primary school | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The art project, which is the subject of my bachelor thesis, is based on the principles of artefiletics and project teaching with regard to self-knowledge development in art education in elementary school. The aim of the bachelor thesis is to map the possibilities of teaching in the field of self-exploring of pupils through artwork and also explore the demands placed on teachers resulting from this type of teaching. In the theoretical part I deal with artefiletics and self-exploring in the FEP, artistic work as a source of self-knowledge and project teaching. The lessons learned during the implementation can serve as an inspiration for teaching in the field of art and self-knowledge. | en |
dc.subject.translated | self-knowledge | en |
dc.subject.translated | artefiletics | en |
dc.subject.translated | framework educational program (fep) | en |
dc.subject.translated | expressional game | en |
dc.subject.translated | concept and preconcept | en |
dc.subject.translated | reflective dialogue | en |
dc.subject.translated | artistic experience | en |
dc.subject.translated | interpretation | en |
dc.subject.translated | artwork | en |
dc.subject.translated | project teaching | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BAKALARSKA PRACE.pdf | Plný text práce | 7,95 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SCAN_Smotlachova Alena_vedouci_Komzakova_2017.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,52 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SCAN_Smotlachova Alena_oponent_Podlipsky_2017.pdf | Posudek oponenta práce | 957,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh obhajoby - Smotlachova Alena_2017.pdf | Průběh obhajoby práce | 469,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27656
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.