Název: | Analýza vzdělávání dětí v přípravných třídách ZŠ v Plzni |
Další názvy: | Children education analysis in pre-school classes of primary schools |
Autoři: | Lišková, Soňa |
Vedoucí práce/školitel: | Zachová Markéta, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2017 |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/27756 |
Klíčová slova: | přípravné třídy;rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání;vzdělávací systém;předškolní a základní vzdělávání;odklad školní docházky;školní zralost;pedagogicko-psychologická poradna;speciálně poradenské centrum;individuální vzdělávací plán;plán pedagogické podpory;zákonný zástupce;statistiky;diagnostika |
Klíčová slova v dalším jazyce: | pre-school preparatory classes;the national teaching standards for pre-school teaching;educational system;pre-school and basic school education;postponement of the school attendance;school maturity;educational and psychological counselling;a counselling |
Abstrakt: | Tématem diplomové práce je analýza vzdělávání dětí v přípravných třídách ZŠ v Plzni. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se práce věnuje historickému vývoji a legislativnímu rámci přípravných tříd a jejich výchovnému a vzdělávacímu programu. Zabývá se organizací, cíli a dokumentací přípravných tříd a podmínkami přijímání dětí. Dále jsou zde představeny základní školy v Plzni, které přípravné třídy zřizují. V empirické části jsou zjišťovány názory respondentů na současnou a budoucí funkci přípravných tříd, nejčastější důvody odkladu školní docházky a vzdělávání dětí v přípravné třídě, přínos přípravných tříd. Tyto údaje jsou zpracovány a vyhodnoceny v celkové evaluaci získaných dat a v závěru práce. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The topic of this diploma work is the analysis of the children in pre-school preparatory classes in primary schools in Pilsen. The diploma work is divided into two parts. The theoretical part describes the historical development and legislative field of pre-school preparatory classes, and their educational and training programme. The diploma work also describes the organization, aims and documents of pre-school preparatory classes and conditions of enrolling children. Finally the Pilsen primary schools offering these classes are introduced here. In the empirical part the opinions of respondents are inquired, describing the topic of present and future function of the pre-school preparatory classes, the main reasons for the postponement of the school attendance and education in the pre-school preparatory classes. This data is described and evaluated in the final evaluation at the end of the diploma work. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Sona_Liskova_2017.pdf | Plný text práce | 8,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Liskova VP032.pdf | Posudek vedoucího práce | 363,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Liskova OP033.pdf | Posudek oponenta práce | 177,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Liskova O058.pdf | Průběh obhajoby práce | 29,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27756
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.