Název: Analýza vzdělávání dětí v přípravných třídách ZŠ v Plzni
Další názvy: Children education analysis in pre-school classes of primary schools
Autoři: Lišková, Soňa
Vedoucí práce/školitel: Zachová Markéta, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2017
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/27756
Klíčová slova: přípravné třídy;rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání;vzdělávací systém;předškolní a základní vzdělávání;odklad školní docházky;školní zralost;pedagogicko-psychologická poradna;speciálně poradenské centrum;individuální vzdělávací plán;plán pedagogické podpory;zákonný zástupce;statistiky;diagnostika
Klíčová slova v dalším jazyce: pre-school preparatory classes;the national teaching standards for pre-school teaching;educational system;pre-school and basic school education;postponement of the school attendance;school maturity;educational and psychological counselling;a counselling
Abstrakt: Tématem diplomové práce je analýza vzdělávání dětí v přípravných třídách ZŠ v Plzni. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se práce věnuje historickému vývoji a legislativnímu rámci přípravných tříd a jejich výchovnému a vzdělávacímu programu. Zabývá se organizací, cíli a dokumentací přípravných tříd a podmínkami přijímání dětí. Dále jsou zde představeny základní školy v Plzni, které přípravné třídy zřizují. V empirické části jsou zjišťovány názory respondentů na současnou a budoucí funkci přípravných tříd, nejčastější důvody odkladu školní docházky a vzdělávání dětí v přípravné třídě, přínos přípravných tříd. Tyto údaje jsou zpracovány a vyhodnoceny v celkové evaluaci získaných dat a v závěru práce.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of this diploma work is the analysis of the children in pre-school preparatory classes in primary schools in Pilsen. The diploma work is divided into two parts. The theoretical part describes the historical development and legislative field of pre-school preparatory classes, and their educational and training programme. The diploma work also describes the organization, aims and documents of pre-school preparatory classes and conditions of enrolling children. Finally the Pilsen primary schools offering these classes are introduced here. In the empirical part the opinions of respondents are inquired, describing the topic of present and future function of the pre-school preparatory classes, the main reasons for the postponement of the school attendance and education in the pre-school preparatory classes. This data is described and evaluated in the final evaluation at the end of the diploma work.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Sona_Liskova_2017.pdfPlný text práce8,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liskova VP032.pdfPosudek vedoucího práce363,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liskova OP033.pdfPosudek oponenta práce177,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liskova O058.pdfPrůběh obhajoby práce29,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27756

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.