Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBílková Jitka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorPokorná, Tereza
dc.contributor.refereeHanzelínová Lada, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-1
dc.date.accessioned2018-01-15T15:06:18Z-
dc.date.available2016-6-30
dc.date.available2018-01-15T15:06:18Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-11
dc.identifier71868
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27998
dc.description.abstractTato práce pojednává o projektu Evropské hlavní město kultury Plzeň 2015. Práce se zaměřuje na analýzu propagace akcí v rámci dvou vlajkových projektů Gottfried Lindauer a Návrat Ladislava Sutnara. První část práce je věnována historii tohoto evropského projektu a společnosti Plzeň 2015, která celý projekt zaštiťovala. Druhá část je analýzou vybraných akcí z hlediska propagačních materiálů a následnému zhodnocení z pohledu návštěvnosti v souvislosti s reklamními kampaněmi.cs
dc.format90 s. (117 983 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectevropské hlavní město kulturycs
dc.subjectplzeňcs
dc.subjectgottfried lindauercs
dc.subjectladislav sutnarcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectpropagační materiálycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectreklamní kampaňcs
dc.subjectefektivita reklamycs
dc.titlePlzeň - Evropské hlavní město kultury 2015: Propagace projektu Plzeň jako Evropské hlavní město kultury 2015cs
dc.title.alternativePilsen - The European Capital of Culture 2015: The Promotion of the Project ECC 2015en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is concentrated on the promotion of the project Pilsen 2015 - The European Capital of Culture. The work is focused on the analysis of the promotion of two flag projects - Gottfried Lindauer and Return of Ladislav Sutnar. The first part of this work deals with the history of the European project and with the company Plzeň 2015 which was responsible for all the standards. The second part consists of the analysis of promotional materials and procedures used for the publicity of the chosen events. Then the evaluation with regard to the attendance in the connection with and dependence on the promotional campaign follows.en
dc.subject.translatedeuropean capital of cultureen
dc.subject.translatedpilsenen
dc.subject.translatedgottfried lindaueren
dc.subject.translatedladislav sutnaren
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatedpromotional materialen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpromotional campaignen
dc.subject.translatedefficiency of promotionen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KFI)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tereza, Pokorna, Plzen - Evropske hlavni mesto kultury 2015 Propagace projektu Plzen jako Evropske hlavni mesto kultury 2015 , 2017, EKS.pdfPlný text práce2,89 MBAdobe PDFView/Open
pokorna_hanzelinova.pdfPosudek oponenta práce822,16 kBAdobe PDFView/Open
pokorna_bilkova.pdfPosudek vedoucího práce2,09 MBAdobe PDFView/Open
pokorna_O.pdfPrůběh obhajoby práce446,83 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/27998

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.