Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHošťálková, Nikola
dc.contributor.refereeSova Martinovský Václav, Ing.
dc.date.accepted2017-6-5
dc.date.accessioned2018-01-15T15:06:33Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:06:33Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71758
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28071
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřená na podnikatelský plán pro zavedení neautorizovaného servisu na trh. Je rozdělena na dvě části. První kapitola je teoretická. Jsou zde charakterizovány jednotlivé části podnikatelského plánu na základě prostudované literatury, která je uvedená v seznamu požité literatury. Ve druhé části se nachází praktická část. Tato část začíná úvodem, účelem a shrnutím podnikatelské příležitosti. Dále se zde nachází popis podnikatelské příležitosti a popis společnosti spolu s cíli. Následují zde jednotlivé analýzy, které rozebírají konkurenci dané služby. V neposlední řadě se zde nachází také rozbor této služby z hlediska marketingu a z hlediska finanční stránky. Na závěr je zde SWOT analýza a analýza rizik. V závěru práce je na základě vyhotovených analýz zhodnocen potenciál realizace této služby.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectslužbacs
dc.titlePodnikatelský plán pro zavedení nové služby na trhcs
dc.title.alternativeBusiness plan for the introduction of new service on the marketen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is aimed on the business plan for the introduction of unauthorized car service on the market. It is divided into two parts. The first chapter is theoretical. Individual parts of the business plan are characterized in this chapter based on literature which is mentioned in the list of used literature. The second chapter is practical. This chapter begins with the introduction, purpose and summary of business opportunity. It continues with the description of this business opportunity and with the description of the company with its targets. It is followed by the individual analysis which analyze the competition of this service. Next part is the analysis of this service in the terms of marketing and financial aspects. This chapter ends with SWOT analysis and with the analysis of risks. The potential of implementation of this service is evaluated in the end of this bachelor thesis based on the made analysis.en
dc.subject.translatedbusiness planen
dc.subject.translatedcompanyen
dc.subject.translatedcompetitionen
dc.subject.translatedserviceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP final.pdfPlný text práce5,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_PM_Hostalkova_VP.PDFPosudek vedoucího práce2,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_PM_Hostalkova_OP.PDFPosudek oponenta práce2,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Hostalkova.PDFPrůběh obhajoby práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28071

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.