Název: Podnikatelský plán pro zavedení nové služby na trh
Další názvy: Business plan for the introduction of new service on the market
Autoři: Hošťálková, Nikola
Vedoucí práce/školitel: Taušl Procházková Petra, Ing. Ph.D.
Oponent: Sova Martinovský Václav, Ing.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28071
Klíčová slova: podnikatelský plán;společnost;konkurence;služba
Klíčová slova v dalším jazyce: business plan;company;competition;service
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřená na podnikatelský plán pro zavedení neautorizovaného servisu na trh. Je rozdělena na dvě části. První kapitola je teoretická. Jsou zde charakterizovány jednotlivé části podnikatelského plánu na základě prostudované literatury, která je uvedená v seznamu požité literatury. Ve druhé části se nachází praktická část. Tato část začíná úvodem, účelem a shrnutím podnikatelské příležitosti. Dále se zde nachází popis podnikatelské příležitosti a popis společnosti spolu s cíli. Následují zde jednotlivé analýzy, které rozebírají konkurenci dané služby. V neposlední řadě se zde nachází také rozbor této služby z hlediska marketingu a z hlediska finanční stránky. Na závěr je zde SWOT analýza a analýza rizik. V závěru práce je na základě vyhotovených analýz zhodnocen potenciál realizace této služby.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is aimed on the business plan for the introduction of unauthorized car service on the market. It is divided into two parts. The first chapter is theoretical. Individual parts of the business plan are characterized in this chapter based on literature which is mentioned in the list of used literature. The second chapter is practical. This chapter begins with the introduction, purpose and summary of business opportunity. It continues with the description of this business opportunity and with the description of the company with its targets. It is followed by the individual analysis which analyze the competition of this service. Next part is the analysis of this service in the terms of marketing and financial aspects. This chapter ends with SWOT analysis and with the analysis of risks. The potential of implementation of this service is evaluated in the end of this bachelor thesis based on the made analysis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP final.pdfPlný text práce5,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_PM_Hostalkova_VP.PDFPosudek vedoucího práce2,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_PM_Hostalkova_OP.PDFPosudek oponenta práce2,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Hostalkova.PDFPrůběh obhajoby práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28071

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.