Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorFilipová, Lucie
dc.contributor.refereeSuda Zdeněk, PhDr. CSc.
dc.date.accepted2017-9-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:07:21Z-
dc.date.available2015-12-8
dc.date.available2018-01-15T15:07:21Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-28
dc.identifier68926
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28241
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá charakteristikou učebních funkčních stylů a jejich porovnáním v učebnicích českého jazyka pro 2. ročník základní školy. Vymezuje pojem učebnice, její strukturu, funkce, metody zkoumání a učební funkční styl. Dále se zabývá analýzou učebnic na základě jejich kvantitativních a kvalitativních vlastností. Pro komplexní pohled byly včetně učebnic zkoumány i pracovní sešity vybraných nakladatelství (Alter, Didaktis, Fraus, Nová škola a SPN). Získané údaje byly využity ke zjištění typických charakteristik jednotlivých učebnic a pracovních sešitů a k jejich následnému vyhodnocení. Na jeho základě jsme identifikovali silné a slabé stránky jednotlivých učebnic a pracovních sešitů a navrhli doporučení, která by mohla přispět ke zkvalitnění a rozšíření možností jejich využití.cs
dc.format98 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectučební funkční stylcs
dc.subjectčeský jazykcs
dc.subjectpracovní sešitycs
dc.subject2. ročník základní školycs
dc.subjectkvantitativní a kvalitativní analýzacs
dc.subjectvýzkum učebniccs
dc.subjectdoporučenícs
dc.titleCharakteristika učebního funkčního stylu učebnic pro 1. stupeň ZŠcs
dc.title.alternativeCharacteristics of functional styles of textbooks for the first stage of elementary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is devoted to the characteristics of the functional styles and their comparison in the Czech language textbooks for the second year of elementary schools. The concept of textbook, its structure, functions, methods of textbook analysis, as well as scientific functional style is defined. In addition, the thesis contains an analysis of textbooks based on their quantitative and qualitative characteristics. In order to ensure a complex view, not only textbooks, but also workbooks of selected publishers (Alter, Didaktis, Fraus, Nová škola a SPN) were examined. The obtained information helped us with identification of typical features of individual textbooks and workbooks and with their assessment. Based on the assessment, strengths and weaknesses of individual textbooks and workbooks were identified and recommendations that could lead to improvement of textbooks and enhancement of possibilities of their utilization were proposed.en
dc.subject.translatedtextbooksen
dc.subject.translatedfunctional stylesen
dc.subject.translatedczech languageen
dc.subject.translatedworkbooksen
dc.subject.translated2nd year of elementary schoolen
dc.subject.translatedquantitative and qualitative analysisen
dc.subject.translatedtextbook analysisen
dc.subject.translatedrecommendationsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Filipova_DP.pdfPlný text práce1,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
filipova_suda.pdfPosudek oponenta práce37,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
filipova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce39,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
filipova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce58,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28241

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.