Title: Video – hudební video
Other Titles: Video – music video
Authors: Svoboda, Štěpán
Advisor: Morávek Jan, MgA.
Referee: Bláhovec Bohdan, MgA.
Issue Date: 2017
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28348
Keywords: pavouk;schranka;portret;dokument;videoklip
Keywords in different language: spider;mailbox;portrait;document;musicvideo
Abstract: Dominik Zezula a jeho projekt Děti mezi reprákama právě připravují třetí desku a ohlíží se k té poslední, při které vzniklo šest koncepčních videoklipů. Dozvídáme se přitom o jeho předešlých hudebních aktivitách, plánech do budoucna a částečně i osobním životě. Pomocí hudby a textů posluchači dává autor možnost nahlédnout do světa obyčejných lidí z obyčejných měst, řešících své vlastní problémy. Při poslechu jeho hudby tak můžete mít pocit, že jste podobné situace už někdy zažili sami na vlastní kůži. Můžeme si také všimnout hudebního vývoje, který za poslední dva roky přešel od lo-fi zvuku ke klavírní melancholii a naznačuje, že následující třetí deska s názvem Nadir bude až popová, za což vděčí rozšířené složení kapely. Na nových skladbách se kromě Dominika Zezuly autorsky podílí i Ondřej Mikula a Jiří Libánský. Pavouk v poštovní schránce je tak sondou uplynulého roku a zároveň hudebním portrétem současného českého písničkáře, který si s přesvědčením sobě vlastním tvoří vnitřní svět, jehož povrch může pro někoho působit až patetickým dojmem, ale jehož skutečná hodnota začíná až pod ním.
Abstract in different language: Spider in the mailbox is an annual probe and music portrait of contemporary Czech songwriter.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIPLOMKA-FINAL.pdfPlný text práce28,81 MBAdobe PDFView/Open
SVOBODA_V.pdfPosudek vedoucího práce506,88 kBAdobe PDFView/Open
SVOBODA_O.pdfPosudek oponenta práce902,25 kBAdobe PDFView/Open
SVOBODA.pdfPrůběh obhajoby práce329,17 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/28348

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.