Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorStránská, Karolína
dc.contributor.refereeSpěváčková Martina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-9-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:10:49Z-
dc.date.available2016-6-27
dc.date.available2018-01-15T15:10:49Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-30
dc.identifier71813
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28792
dc.description.abstractPráce se zabývá možnostmi rozvoje sluchového vnímání u dětí v mateřské škole. Charakterizuje dítě předškolního věku a oblasti jeho rozvoje. Dále je definován pojem sluchové vnímání, jeho dílčí oblasti, je popsána funkce sluchového aparátu a jeho poruchy. Jedna podkapitola se zabývá zakotvením sluchového vnímání v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání a možnostmi jeho rozvoje v mateřské škole. Poslední kapitola této práce obsahuje činnosti, které mohou využít pedagogové mateřských škol při práci s rozvojem sluchového vnímání. Činnosti jsou rozděleny podle oblastí sluchového vnímání, které rozvíjí a současně jsou vždy určeny pro konkrétní věkovou skupinu dětí.cs
dc.format45 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71813-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsluchové vnímánícs
dc.subjectsluchový aparátcs
dc.subjectsluchové vadycs
dc.subjectdílčí oblasti sluchového vnímání rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícs
dc.titleRozvoj sluchového vnímání u dětí v MŠcs
dc.title.alternativeDevelopment of auditory perception of children in nursery schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's work deals with development of auditory perception of children in nursery school. At first, the work describes preschool children and sections of development of auditory perception. Next, auditory perception and its partial sections are defined. Also auditory system and hearing impairments are described. Position of auditory perception in Framework educational program for preschool education is also considered as well as development opportunities. The last chapter contains activities which can be used by educator for work with auditory perception. Activities are divided by sections of auditory perception and by age of children.en
dc.subject.translatedauditory perceptionen
dc.subject.translatedauditory systemen
dc.subject.translatedhearing impairmentsen
dc.subject.translatedpartial sections of auditory perceptionen
dc.subject.translatedframework educational program for preschool educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Karolina Stranska - Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
stranska_spevackova.pdfPosudek oponenta práce43,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
stranska_novakova.pdfPosudek vedoucího práce38,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
stranska_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce58,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28792

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.