Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorMenzlová, Monika
dc.contributor.refereeDědková Jaroslava, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-1
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:39Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2018-01-15T15:11:39Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier67686
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28930
dc.description.abstractHlavním cílem předložené diplomové práce je analýza spotřebního chování vybraného segmentu zákazníků v kinech. Práce začíná úvodem do problematiky spotřebního chování ve službách. Následně je popsán zkoumaný trh a jeho vývoj. V praktické části jsou, za pomoci dvou výzkumných metod, zjišťovány faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu. Na základě výsledků výzkumu jsou formulována doporučení ke zlepšení, která by mohla pomoci růstu návštěvnosti a růstu tržeb.cs
dc.format90 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67686-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectkinematografiecs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.subjectporterův model pěti silcs
dc.titleSpotřební chování vybraného segmentu zákazníků v kinechcs
dc.title.alternativeConsumer behavior of the selected segment of clients in the cinemasen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this diploma thesis is to analyze the consumer behavior of selected segment of customers in cinemas. The thesis begins with an introduction to the issue of consumer behavior in services. Further an examined market and its development are described. In the practical part the factors were find out which affect the consumers when purchasing. These factors were find out by using two research methods. Based on the results of the research the recommendations for improvement are formulated that could help to increase traffic and sales.en
dc.subject.translatedconsumer behavioren
dc.subject.translatedcinematographyen
dc.subject.translateddecision-making processen
dc.subject.translatedporter´s model of five forcesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
MonikaMenzlova_diplomovaprace.pdfPlný text práce3,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Menzlova_V.pdfPosudek vedoucího práce681,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Menzlova_o.pdfPosudek oponenta práce614,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Menzlova_p.pdfPrůběh obhajoby práce203,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28930

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.