Název: Embedded Marketing v České republice
Další názvy: Embedded Marketing in the Czech Republic
Autoři: Mlnářík, Pavel
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28965
Klíčová slova: embedded marketing;eye-tracking;focus group;hloubkový rozhovor;komerční komunikace;legislativa;product placement;produkt
Klíčová slova v dalším jazyce: commercial communication;embedded marketing;eye-tracking;focus group;in-depth interview;legislation;product;product placement
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá fenoménem product placement, kdy hlavním cílem této práce je zjistit, zda spotřebitelé zařazení v generaci Y dokáží postřehnout umístěné značky a jaký je jejich vztah k tomuto fenoménu, včetně otázky etiky. Využity jsou metody kvalitativního výzkumu, konkrétně eye-tracking, focus group a hloubkový rozhovor. Vedlejším cílem práce je vyseparovat pojem product placement, resp. embedded marketing od ostatních nástrojů komerční komunikace. Součástí práce je však také analýza legislativního rámce umisťování produktu v České republice a analýza situace před a po legislativním zakotvení. Tu dále srovnává s legislativou v Itálii, tedy zemi, která je součástí Evropské unie a Rusku, které je mimo prostor tohoto sdružení. Závěrečná část shrnuje poznatky a uvádí doporučení pro další výzkum v této oblasti. Práce obsahuje přehledná grafická schémata, tabulky, obrázky a doplňující přílohy, které představují vizuální obraz product placement v České republice.
Abstrakt v dalším jazyce: The main aim of this diploma thesis is phenomenon of Product Placement. Main part of this thesis is about researching generation Y, how they are related and perceived to the phenomenon of Product Placement, this includes ethics too. The methods that are used in this thesis are methods of qualitative research, exactly eye-tracking, focus group and interview. Another aim of this thesis is to show differences between Product Placement or Embedded Marketing and other tools of communication mix. Part of this thesis is analysis of legislation in the Czech Republic and analysis of the situation before and after limitation in legislation of Product Placement. Next part is comparison of legislation of Product Placement in Italy, which is part of European Union, and legislation of Product Placement in Russia, which is not European Union member. The final part summarizes the knowledges and gives suggestions for further research in this branch. The thesis contains graphic schemes, tables, pictures and attachments which form visual picture of Product Placement in the Czech Republic.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Mlnarik_Pavel.pdfPlný text práce5,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mlnarik_o.pdfPosudek oponenta práce755,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mlnarik_v.pdfPosudek vedoucího práce837,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mlnarik_p.pdfPrůběh obhajoby práce180,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28965

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.