Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTošner, Michal
dc.contributor.authorFendrychová, Kristýna
dc.contributor.refereeToušek, Ladislav
dc.date.accepted2012-05-30
dc.date.accessioned2013-06-19T06:51:24Z-
dc.date.available2011-06-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:51:24Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-24
dc.identifier45864
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2915
dc.description.abstractV této práci jsem se pokusila popsat sociální aspekty spojené s hraním Massively Multiplayer Online Role Playing Game World of Wracraft. Věnovala jsem se především identifikaci, sociální organizaci a komunikaci v online prostoru. Došla jsem ke zjištění, že nelze postavit jednoznačnou hranici mezi online a offline jednáním, naopak zde existují jasné paralely. Terénní výzkum a uskutečněné rozhovory s hráči by měly ilustrovat sociální realitu, ve které se tito jedinci nacházejí.cs
dc.format59 s. (89 831 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectonline doménacs
dc.subjectoffline doménacs
dc.subjectWorld of Warcraftcs
dc.subjectonline komunitycs
dc.subjectkyberprostorcs
dc.subjectkyberkulturacs
dc.subjectsociotechnický systémcs
dc.subjecthracs
dc.subjectidentifikacecs
dc.subjectgendercs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectsociální organizacecs
dc.subjecthierarchiecs
dc.titleWorld of Warcraft: Sociální realita digitální kulturycs
dc.title.alternativeSocial reality of World of Warcraft playersen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra antropologiecs
dc.thesis.degree-programAntropologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn this thesis I tried to describe social aspects of playing Massively Multiplayer Online Role Playing Game World of Warcraft mainly according to identification, social organization and communication in online space. I found out that there is no clear boundary between online and offline reality, both of them are connected on the contrary. My field work and interviews with players should illustrate social reality of these individuals.en
dc.subject.translatedonline domainen
dc.subject.translatedoffline domainen
dc.subject.translatedWorld of Warcraften
dc.subject.translatedonline communitiesen
dc.subject.translatedcyberspaceen
dc.subject.translatedcybercultureen
dc.subject.translatedsocitechnical systemen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedidentificationen
dc.subject.translatedgenderen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedsocial organizationen
dc.subject.translatedhierarchyen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSA)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP Fendrychova Kristyna 2012.pdfPlný text práce596,84 kBAdobe PDFView/Open
Kristyna_Fendrychova.pdfPosudek vedoucího práce161,42 kBAdobe PDFView/Open
pdf(1).Kristyna_Fendrychova.pdfPosudek oponenta práce161,42 kBAdobe PDFView/Open
pdf(2).Kristyna_Fendrychova.pdfPrůběh obhajoby práce161,42 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/2915

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.