Název: | Ohlas Boasovy školy v díle Ruth Benedictové a Margaret Meadové |
Další názvy: | The responce of Boas school in the works of Ruth Benedict and Margaret Mead |
Autoři: | Lukešová, Marta |
Vedoucí práce/školitel: | Budil, Ivo |
Oponent: | Sosna, Daniel |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/2922 |
Klíčová slova: | Franz Boas;kulturní relativismus;kulturní determinismus;Boasova škola;Kolumbijská univerzita;Ruth Benedictová;kulturní vzorce;Margaret Meadová;terénní výzkum |
Klíčová slova v dalším jazyce: | Franz Boas;cultural relativism;cultural determinism;Boas school;Columbia university;Ruth Benedict;cultural patterns;Margaret Mead;field research |
Abstrakt: | Cílem mé práce je shrnout život a dílo Ruth Benedictové a Margaret Meadové. Dvou amerických antropoložek, následovnic a žákyň Franze Boase, amerického antropologa, který položil základ pro moderní sociálně kulturní antropologii. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The aim of my work is to summarize the life and work of Ruth Benedict and Margaret Mead. Two American anthropologist, followers and students of Franz Boas, an American anthropologist, who laid the foundation for modern social and cultural anthropology. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSA) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Marta_ Lukesova.pdf | Plný text práce | 399,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Marta_Lukesova.pdf | Posudek vedoucího práce | 95,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pdf(1).Marta_Lukesova.pdf | Posudek oponenta práce | 95,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pdf(2).Marta_Lukesova.pdf | Průběh obhajoby práce | 95,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/2922
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.