Hledat


Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 21-30 z 97.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2012Biologická exkurze pro základní a střední školy: invazní druhy měkkýšů v ČRMergl, Michal
2019Kritická místa ve výuce přírodopisu: jejich identifikace a příčinyVágnerová, Petra; Benediktová, Lenka; Kout, Jiří
2018CRISPR: Nová kapitola do učebnic biologie pro střední školyPavelka, Jaroslav
2019Jak eliminovat kritická místa počátečního chemického vzdělávání: příklady témat „Složení roztoků“ a „Názvosloví solí“Rychtera, Jiří; Šmídl, Milan; Bílek, Martin
2019Stanovení kritických míst ve výuce fyziky na ZŠ na základě multikriteriálního přístupu a možnosti jejich překonání-
2020Představení výkladového textu pro podporu výuky tématu organokovové sloučeninyHouser, František; Klímová, Helena; Skřehot, Petr A.
2018Kritická místa ve výuce zeměpisu na ZŠ – úvod, stanovení terminologie a metodický postup jejich zjišťováníDuffek, Václav; Pluháčová, Markéta; Stacke, Václav
2011Transverzální výzkum tvořivých schopností na základní škole, subjektivní předpoklady a objektivní podmínky rozvoje dětské tvořivostiHonzíková, Jarmila
2016Přírodní prostředí Etiopské vysočiny a jeho predispozice ke svahovým pohybům a říční erozi jako podkladový materiál pro výuku regionální geografie v souvislostechKusák, Michal; Maca, Vít; Stacke, Václav
2012Komparativní analýza vývoje učiva o horninách, nerostech a půdě v naší primární školePodroužek, Ladislav