Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVitík, Lukáš
dc.contributor.refereeSuda Zdeněk, PhDr. CSc.
dc.date.accepted2018-9-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:21:31Z-
dc.date.available2016-12-9
dc.date.available2019-03-15T10:21:31Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-7-2
dc.identifier72880
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32732
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o problematice myšlení a řeči. V teoretické části se zabývá vymezením pojmů, popisem vývoje řeči a slohovou výchovou. Analyzuje písemná vypravování žáků 4. ročníků základních škol. Prostřednictvím dotazníkového šetření je zjišťován vliv řečové péče ze strany rodičů na kvalitu slohových prací. Jako další vliv jsou zkoumány metody výuky. Uvedeny jsou některé aktivity pro rozvoj vyjadřovacích schopností dětí.cs
dc.format126 s., 16 s. (15 324 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=72880-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectřečcs
dc.subjectmyšlenícs
dc.subjectvyjadřovací schopnostics
dc.subjectvývojová psycholingvistikacs
dc.subject1. stupeň zšcs
dc.subjectvypravovánícs
dc.subjectmladší žácics
dc.titleRozvoj vyjadřovacích schopností dětí mladšího školního věku (na podkladě nácviku vypravování ve 4. ročníku ZŠ)cs
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with problems of thinking and language. In the theoretic part it deals with qualification names, describing the development of language and the verbal education. The thesis analyses written storytelling of pupils in year 4 of Primary Schools. It finds out influences of kind of teaching and language care by the parents on quality of papers (storytelling). It is researched by using questionnaires. There are some activities for development of verbal skills.en
dc.subject.translatedlanguageen
dc.subject.translatedthinkingen
dc.subject.translatedverbal skillsen
dc.subject.translateddevelopmental psycholinguisticsen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedstorytellingen
dc.subject.translatedyoung pupilsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace.pdfPlný text práce2,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vitik_suda.pdfPosudek oponenta práce41,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vitik_novakova.pdfPosudek vedoucího práce43,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vitik_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce222,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32732

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.