Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorSoučková, Lucie
dc.contributor.refereeSuda Zdeněk, PhDr. CSc.
dc.date.accepted2018-9-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:21:34Z-
dc.date.available2017-7-16-
dc.date.available2019-03-15T10:21:34Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-7-2
dc.identifier74463
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32747
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou prvopočátečního čtení genetickou metodou. V první části práce jsou objasněna teoretická východiska této problematiky. Teoretické poznatky jsou dále uplatněny v praktické části práce. Praktická část je zaměřena na užití genetické metody čtení v praxi, obsahuje analýzu a rozbor výsledků přímého pozorování nácviku čtení genetickou metodou. Navíc je doplněna o vypracovaný tematický plán Českého jazyka zaměřeného na výuku genetickou metodou a strukturovaný rozhovor s pedagogem, který touto metodou elementární čtení vyučuje.cs
dc.format82 s. (71 s., xi s.)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčtenícs
dc.subjectmetody čtenícs
dc.subjectelementární čtenícs
dc.subjectgenetická metoda čtenícs
dc.subjectprvopočáteční čtenícs
dc.titleUžití genetické metody čtení v praxics
dc.title.alternativeUse of genetic reading method in practiceen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the issue of the initial reading by the genetic method. The first part of the thesis explains the theoretical basis of this issue. The theoretical knowledge is also applied in the practical part of the thesis. The practical part is focused on the use of genetic methods of reading in practice, it contains analysis and analysis of results of direct monitoring of training using genetic method. In addition, it is complemented by a thematic plan of the Czech language focused on the teaching of genetic methods and a structured interview with a teacher who teaches elementary reading in this way.en
dc.subject.translatedreadingen
dc.subject.translatedreading methodsen
dc.subject.translatedelementary readingen
dc.subject.translatedgenetic readingen
dc.subject.translatedinitial readingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_SOUCKOVA.pdfPlný text práce2,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
souckova_suda.pdfPosudek oponenta práce37,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
souckova_novakova_opr.pdfPosudek vedoucího práce68,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
souckova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce254,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32747

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.