Title: | Specifikace možností využití arteterapie v učitelské praxi |
Other Titles: | Specifications of the possibilities of using the art therapy in teaching |
Authors: | Jandová, Zdeňka |
Advisor: | Lovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Szachtová Alena, PhDr. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/33077 |
Keywords: | arteterapie;skupinová arteterapie;rámcový vzdělávací program;osobnostní a sociální rozvoj |
Keywords in different language: | art therapy;group art therapy;framework education programme of primary school system;the personality and social development |
Abstract: | Bakalářské práce "Specifikace možností využití arteterapie v učitelské praxi" se věnuje jednotlivým arteterapeutickým technikám a jejich využití při naplňování cílů Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Dále se zaměřuje na vliv arteterapie na osobnostní a sociální rozvoj žáka. |
Abstract in different language: | The thesis "Specifications of the possibilities of using the art therapy in teaching" deals with the art therapy methods and their using in meetings the goals of Framework education programme of primary school system. The topic is focused on the personality and social development of pupils through the art therapy. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP - Zdenka Jandova.pdf | Plný text práce | 13,84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Jandova-oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 78,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Jandova-vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 100,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Jandova-prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 25,48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/33077
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.