Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRosůlek, Přemysl
dc.contributor.authorJelínek, Adam
dc.contributor.refereeBehenský, David
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:33:50Z
dc.date.available2010-04-29cs
dc.date.available2013-06-19T06:33:50Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-04-28
dc.identifier38837
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3311
dc.description.abstractCílem mé práce bude seznámit čtenáře s problematikou negativní kampaně v České republice. O negativní kampani, jako integrální části politického marketingu, se v českém politickém prostředí začalo poprvé mluvit ve spojení s ČSSD a volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006 a jejím úspěchu v krajských volbách 2008, tzv. ?oranžovém tsunami?, kdy strana dosáhla vítězství ve všech krajích, ve kterých volby probíhaly. Tento úspěch bývá často přisuzován právě kontaktní negativní kampani, kterou ČSSD praktikovala. Negativní kampaň dále nabyla na dynamice ve volbách v roce 2010, kdy se ji ve velké míře rozhodla využít i ODS, která ji primárně zaměřila vůči svému největšímu konkurentovi ČSSD.cs
dc.format57 s. (75 533 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnegativní kampaňcs
dc.subjectvolbycs
dc.subjectvoličská podporacs
dc.subjectdemobilizace či mobilizace voličůcs
dc.subjectčeský politický systémcs
dc.titlePolitická komunikace v politickém systému ČR - Negativní kampaňcs
dc.title.alternativePolitical communication in political system of Czech Republic - Negative campaignen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra politologie a mezinárodních vztahůcs
dc.thesis.degree-programPolitologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis (Political communication in political system of Czech Republic ? Negative campaign) focuses on negative campaign as integral part of political marketing in Czech Republic. Main aim of this work is to map the use of negative campaign in 2006 and 2010 parliamentary elections and 2006 regional elections and then verify the hypothesis about demobilizing influence of negative campaign on voters turnout. The main body of my study consists of two chapters. In first chapter the theory, typology and major research conclusions about negative campaign are presented. Differences between negative campaign in multiparty and two party political systems are marked. This Chapter also contains historical excursion mapping evolution of negative campaign in USA and discussion about regulation of negative campaigning. Second chapter focuses on use of negative campaign in Czech Republic. At the begging of chapter is presented history of negativity in Czech election campaigns before year 2006. Then election campaigns to Chamber of Deputies of Czech Parliament in year 2006, 2010 and campaigns in Regional elections in 2008 are analyzed with focus on negative campaigning.en
dc.subject.translatednegative campaignen
dc.subject.translatedelectionsen
dc.subject.translatedvoters turnouten
dc.subject.translateddemobilization of electorateen
dc.subject.translatedczech political systemen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Jelinek - finalni verze.pdfPlný text práce845,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jelinek_ved_ros.docPosudek vedoucího práce28 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Jelinek_oponent.docPosudek oponenta práce32,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Jelinek.pdfPrůběh obhajoby práce353,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3311

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.