Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Lišková, Klára | |
dc.contributor.referee | Suda Zdeněk, PhDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2018-9-10 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:26:11Z | - |
dc.date.available | 2017-6-22 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:26:11Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-6-29 | |
dc.identifier | 74554 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/33243 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá pozorováním a vyhodnocováním aktivit v předškolním zařízení v kontextu s problematikou prevence specifických poruch učení. V práci je popsán vývoj dítěte předškolního věku (tělesný a motorický, kognitivní a percepční, emoční a sociálního) a jednotlivé oblasti školní zralosti. Dále se zde nachází klasifikace, diagnostika a reedukace specifických poruch učení. | cs |
dc.format | 58 s. (98 135 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74554 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | tělesný vývoj | cs |
dc.subject | kognitivní vývoj | cs |
dc.subject | emoční vývoj | cs |
dc.subject | sociální vývoj | cs |
dc.subject | školní zralost | cs |
dc.subject | motorika | cs |
dc.subject | sluchové vnímání | cs |
dc.subject | zrakové vnímání | cs |
dc.subject | řeč | cs |
dc.subject | prostorová orientace | cs |
dc.subject | časová orientace | cs |
dc.subject | předmatematické představy | cs |
dc.subject | specifické poruchy učení (spu) | cs |
dc.subject | reedukace spu | cs |
dc.subject | diagnostika spu | cs |
dc.subject | předškolní zařízení | cs |
dc.title | Jak předcházet specifickým poruchám učení z pohledu mateřské školy | cs |
dc.title.alternative | Prevention of specific education disabilities in the kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on the all - round development of the pre - school children´s personality in kindergarten. It highlights appropriate activities to prevent specific learning disabilities. It is the development of prosocial behavior, language, hearing perception, visual perception, orientation in space and time, orientation in the plane. Physical development, cognitive development, emotional development and socialization are important. | en |
dc.subject.translated | pre-school age | en |
dc.subject.translated | physical development | en |
dc.subject.translated | cognitive development | en |
dc.subject.translated | emotional development | en |
dc.subject.translated | social development | en |
dc.subject.translated | school maturity | en |
dc.subject.translated | motorism | en |
dc.subject.translated | auditory perception | en |
dc.subject.translated | visual perception | en |
dc.subject.translated | speech | en |
dc.subject.translated | spatial orientation | en |
dc.subject.translated | temporal orientation | en |
dc.subject.translated | preschool facilities | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP-Liskova-k tisku.pdf | Plný text práce | 1,25 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
liskova_suda.pdf | Posudek oponenta práce | 36,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
liskova_novakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 39,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
liskova_k_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 198,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/33243
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.