Název: Metody stanovení hodnoty zákazníka
Další názvy: Methods of Setting Customer Value
Autoři: Šnebergerová, Markéta
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33439
Klíčová slova: hodnota zákazníka;customer life-time value;customer profitability analysis;customer relationship management
Klíčová slova v dalším jazyce: customer value;customer life-time value;customer profitability analysis;customer relationship management
Abstrakt: Uvedená práce pojednává o problematice modelování hodnoty zákazníka. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní sekce. V úvodní části jsou vypracována teoretická východiska problematiky a velká pozornost se upírá zejména na charakteristiku hlavních modelů stanovování hodnoty zákazníka. Konkrétněji se zaměřuje na modely CPA, CLV a ABC analýzu. Představeno je zde více variant těchto modelů. K vypracování praktické části práce byla vybrána společnost, která je v úvodní části praktické sekce stručně představena a následně je popsána podniková situace v oblasti stanovování hodnoty zákazníka. Dále byly na podniková data aplikovány další představené metody stanovující hodnotu zákazníka. Na základě nasbíraných znalostí z odborné literatury byla podniku navržena doporučující opatření, která by měla přispět k optimalizaci řízení vztahů se zákazníky.
Abstrakt v dalším jazyce: The present thesis deals with modeling a customer's value. The thesis is divided into two main sections. In the introductory part, the theoretical points of the problem are elaborated while the attention is mainly paid to the characteristics of the main models of customer value determination. More specifically, it focuses on CPA, CLV and ABC analysis. Several variants of these models are introduced here. The practical part of the thesis at first briefly presents a concrete company and then subsequently describes a business situation in the field of determining the value of the customer. Additionally, other similar methods have been applied to the business data. On the basis of the knowledge gained from the literature, recommendations that would help optimize customer relationship management has been suggested to the company.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Snebergerova_Marketa.pdfPlný text práce1,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snebergerova_v.pdfPosudek vedoucího práce573,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snebergerova_o.pdfPosudek oponenta práce612,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snebergerova_p.pdfPrůběh obhajoby práce270,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33439

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.