Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorBrabec, Vojtěch
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:05Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:05Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-19
dc.identifier74626
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33506
dc.description.abstractTato bakalářská práce je ve své první části zaměřena na popis teoretických poznatků techniky mystery shoppingu jako druhu marketingového výzkumu. V druhé části je za pomoci této techniky realizován vlastní výzkum předních prodejců elektrospotřebičů, ze kterého plynou doporučení a náměty pro vylepšení zákaznického servisu v praxi.cs
dc.format54 s. (97 733 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingovy vyzkumcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectelektro prodejcecs
dc.subjectagenturacs
dc.subjectterminologiecs
dc.titleVyužití mystery shoppingu v podnikové praxics
dc.title.alternativeApplication of the Mystery Shopping in company praxisen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on describtion of Mystery shopping technique as a type of marketing research in the first part. Second part of the thesis presents own marketing research using technique of mystery shopping in retails of the biggest electronical gadgets dealers. Obtained outputs from this research are helping to improve the quality of customer service in praxis.en
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedelectronically gadgets retaileren
dc.subject.translatedmystery shopping agencyen
dc.subject.translatedmystery shopping terminologyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Brabec_Vojte_ch.pdfPlný text práce4,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brabec_v.pdfPosudek vedoucího práce617,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brabec_o.pdfPosudek oponenta práce841,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brabec_p.pdfPrůběh obhajoby práce265,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33506

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.