Title: Využití mystery shoppingu v podnikové praxi
Other Titles: Application of the Mystery Shopping in company praxis
Authors: Brabec, Vojtěch
Advisor: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Referee: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2018
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33506
Keywords: marketingovy vyzkum;mystery shopping;elektro prodejce;agentura;terminologie
Keywords in different language: marketing research;mystery shopping;electronically gadgets retailer;mystery shopping agency;mystery shopping terminology
Abstract: Tato bakalářská práce je ve své první části zaměřena na popis teoretických poznatků techniky mystery shoppingu jako druhu marketingového výzkumu. V druhé části je za pomoci této techniky realizován vlastní výzkum předních prodejců elektrospotřebičů, ze kterého plynou doporučení a náměty pro vylepšení zákaznického servisu v praxi.
Abstract in different language: This bachelor thesis is focused on describtion of Mystery shopping technique as a type of marketing research in the first part. Second part of the thesis presents own marketing research using technique of mystery shopping in retails of the biggest electronical gadgets dealers. Obtained outputs from this research are helping to improve the quality of customer service in praxis.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Brabec_Vojte_ch.pdfPlný text práce4,53 MBAdobe PDFView/Open
Brabec_v.pdfPosudek vedoucího práce617,6 kBAdobe PDFView/Open
Brabec_o.pdfPosudek oponenta práce841,14 kBAdobe PDFView/Open
Brabec_p.pdfPrůběh obhajoby práce265,27 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/33506

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.