Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorFilová, Petra
dc.contributor.refereeFajfrová Karolína, Ing.
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:06Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:06Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74633
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33511
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje především na analýzu komunikačního mixu vybraného eventu a předkládá návrhy, které by pomohly zlepšit marketingovou komunikaci eventu na B2C trhu. Ve teoretické části se zabývá marketingovou komunikací a jednotlivými nástroji komunikačního mixu. V praktické části je vybraný event představen. Dále je popsán komunikační mix vybraného eventu a je provedena anketa. V závěrečné části jsou na základě takto získaných údajů navrhnuta konkrétní doporučení týkající se marketingové komunikace vybraného eventu.cs
dc.format69 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectnástroje komunikačního mixucs
dc.subjectkomunikace na b2c trhucs
dc.subjecteventcs
dc.titleKomunikační mix vybraného eventucs
dc.title.alternativeCommunication mix of selected eventen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the analysis of the communication mix of selected event and submits the proposals, which could improve B2C marketing communication of the event. The theoretical part deals with themarketing communication and particular tools of the communication mix. In the practical part there is an introduction of the event. The following part describes the communication mix of the event and contains a poll. In the end of the thesis there are specific proposals regarding the marketing communication of the event.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarketing communication mixen
dc.subject.translatedpromotion mixen
dc.subject.translatedtools of promotion mixen
dc.subject.translatedb2c marketing communicationen
dc.subject.translatedeventen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARKA elektronicka forma.pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Filova_o.pdfPosudek oponenta práce665,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Filova_v.pdfPosudek vedoucího práce633,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Filova_p.pdfPrůběh obhajoby práce193,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33511

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.