Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorFormánková, Karolína
dc.contributor.refereeMlnářík Pavel, Ing.
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:06Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:06Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-19
dc.identifier74635
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33512
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na volby do poslanecké v roce 2017 z pohledu politického marketingu. V práci byl zpracován teoretický úvodu do problematiky politického marketingu. Následně byla provedena detailní analýza aktivity stran ANO, ODS, ČSSD, TOP 09, KSČM, KDU ČSL, STAN, SPD, a České pirátské strany v sociálních médiích za období předcházející parlamentním volbám. Provedený výzkum zajistil data potřebná pro srovnání komunikačních aktivit jednotlivých stran. Klíčová část práce ukázala rozdíly mezi jednotlivými kampaněmi a zhodnotila jejich úspěšnost.cs
dc.format107 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectvolbycs
dc.subjectposlanecká sněmovnacs
dc.titlePolitický marketing vybraných stran ve volbách do poslanecké sněmovny se zaměřením na sociální médiacs
dc.title.alternativePolitical marketing of selected political parties in elections to the House of Commons with focus on social mediaen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe present work is focused on the political marketing of elections to The Chamber of deputies in 2017. It consists of a theoretical introduction to the issue of political marketing, followed by a detailed analysis of activities of political parties ANO, ODS, ČSSD, TOP 09, KSČM, KDU ČSL, STAN, SPD and Czech Pirate Party in social media for the period before elections to The Chamber of deputies. The research was carried out to gather necessary data for comparing the communication activities of selected political parties. The key part of the work shows differences between campaigns and evaluates their success.en
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedelectionsen
dc.subject.translatedthe chamber of deputiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Karolina Formankova.pdfPlný text práce2,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Formankova_v.pdfPosudek vedoucího práce629,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Formankova_o.pdfPosudek oponenta práce858,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Formankova_p.pdfPrůběh obhajoby práce192,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33512

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.