Název: Sociální média - nový způsob komunikace se zákazníky a jejich význam, možnosti a hrozby pro obchod
Další názvy: Social media - new method of communication with customers, their meaning, options and threats to trade
Autoři: Strádalová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Prantl David, Ing.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33529
Klíčová slova: sociální média;marketingová komunikace na internetu;komunikační mix;sociální marketing
Klíčová slova v dalším jazyce: social media;marketing communication on the internet;communication mix;social marketing
Abstrakt: Smyslem této bakalářské práce je zaměřit se na komunikaci se zákazníkem na sociálních médiích. Práce obsahuje dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na definování termínů z oblasti sociálních médií a také marketingové komunikace. Dále poukazuje na důležitou roli sociálních médií právě při komunikaci se zákazníkem. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje příklady úspěšných a neúspěšných kampaní prováděných na sociálních médiích. Druhá část hodnotí komunikaci se zákazníky u vybraných českých e-shopů.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this Bachelor thesis is to focus on communication with customers by social media. The thesis consist of two parts theoretical and practical. Theoretical part is focused on defying the terms from social media field and from marketing communication on the internet. It also highlights the important role of social media in communication with costumers. The practical part is divided into two parts. The first part contains examples of successful and unsuccessful social media campaigns. The second part evaluates communication with customers at selected Czech e-shops.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Socialni-media-novy-zpusob-komunikace-o.pdfPlný text práce1,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stradalova_o.pdfPosudek oponenta práce777,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stradalova_v.pdfPosudek vedoucího práce499,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stradalova_p.pdfPrůběh obhajoby práce189,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33529

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.