Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKolovská, Ilona
dc.contributor.authorTichá, Věra
dc.contributor.refereeČervenka, Petr
dc.date.accepted2012-05-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:35:05Z
dc.date.available2010-11-26cs
dc.date.available2013-06-19T06:35:05Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-11
dc.identifier44001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3440
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo navrhnout trasy, hry a činnosti pro pobyt žáků v přírodě. Teoretická část se zabývá osobností dítěte mladšího školního věku, významem pobytu a pohybu v přírodě, stylem učení a vyučování těchto dětí. Seznamuje s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání a věnuje se teorii projektové výuky a tvorbě projektu. Praktická část je zaměřena na přípravu projektu a jeho realizaci v jednotlivých vyučovacích předmětech s využitím poznatků o přírodě. Diplomová práce může sloužit jako metodický materiál a poskytuje návrhy činností a her pro pobyt v přírodě žáků 1. stupně základní školy.cs
dc.format95 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectpobyt v příroděcs
dc.subjectvycházkacs
dc.subjectPísecké horycs
dc.titlePobyt v přírodě v obsahu vzdělávacího programu na 1. stupni základních školcs
dc.title.alternativeOutdoor activities as part of the education programme for primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra tělesné a sportovní výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the present thesis is to design and prepare routes, games and activities for pupils related to outdoor activities in the countryside. The theoretical part addresses the issue of personality charakteristics of young pupils, the importance of movement and outdoor activities and learning and teaching styles. It outlines the Framework Education Programme for primary schooling and deals with the theory of project teaching and project design. The practical part focuses on the preparation of the project and its implementation in the respective school subjects, employing the acquired knowledge of nature. The thesis may serve as a methodology framework and provides activity and game designs related to outdoor activities for primary school children.en
dc.subject.translatedyoung schoolchildrenen
dc.subject.translatedFramework educational programmeen
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedproject teachingen
dc.subject.translatedoutdoor activitiesen
dc.subject.translatedfield tripen
dc.subject.translatedPísecké horyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vera Ticha - diplomova prace.pdfPlný text práce6,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
TICHA VP.tifPosudek vedoucího práce6,63 MBTIFFZobrazit/otevřít
TICHA OP.tifPosudek oponenta práce6,59 MBTIFFZobrazit/otevřít
TICHA.tifPrůběh obhajoby práce2,58 MBTIFFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3440

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.