Title: | Rozvíjení předmatematických představ prostřednictvím polytechnické výchovy |
Other Titles: | Developing pre-mathematical notions through polytechnic education |
Authors: | Rothová, Eva Pěchoučková, Šárka |
Citation: | KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2018, č. 1. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | článek article |
URI: | http://olympiadatechniky.cz/itev/ http://hdl.handle.net/11025/34518 |
ISSN: | 2571-2519 |
Keywords: | předmatematické představy;polytechnická výchova;mateřská škola |
Keywords in different language: | pre-mathematical notions;polytechnic education;nursery school |
Abstract: | V mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit ve spojení s polytechnickou výchovou posun 5 - 6letých dětí v oblasti orientace v prostoru. Zúčastnilo se jí 10 dětí, které plnily celkem 10 úkolů. Experiment byl rozčleněn do tří fází. Každá aktivita byla hodnocena z hlediska orientace v prostoru a z hlediska zručnosti a technických dovedností. Na konci sondy byl zaznamenán u dětí výrazný kladný posun v oblasti orientace v prostoru. V mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit ve spojení s polytechnickou výchovou posun 5 - 6letých dětí v oblasti orientace v prostoru. Zúčastnilo se jí 10 dětí, které plnily celkem 10 úkolů. Experiment byl rozčleněn do tří fází. Každá aktivita byla hodnocena z hlediska orientace v prostoru a z hlediska zručnosti a technických dovedností. Na konci sondy byl zaznamenán u dětí výrazný kladný posun v oblasti orientace v prostoru. |
Abstract in different language: | In the kindergarten, a probe was conducted to find out, in connection with polytechnic education, the movement of 5 - 6 year old children in space orientation. 10 children attended research trials, which performed a total of 10 tasks. The experiment was divided into three phases. Each activity was evaluated for orientation in space and skills and technical skills. At the end of the probe, a marked positive shift in the area of the space orientation was observed in children. |
Rights: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Appears in Collections: | Číslo 1 (2018) Číslo 1 (2018) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rothova.pdf | Plný text | 251,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/34518
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.