Název: Fashion: ne - módní fotografie: fotografie módní kolekce v odlišném stylu, než je v současnosti běžný
Další názvy: Fashion: non - fashion photography: Photography of fashion collection in a different style than is currently common
Autoři: Hojdová, Julie
Vedoucí práce/školitel: Aubrecht Vojtěch, MgA.
Oponent: Grygar Štěpán, Prof. Mgr.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37314
Klíčová slova: módní fotografie;móda;šála;výtvarný lookbook;fotografická publikace
Klíčová slova v dalším jazyce: fashion photography;fashion;scarve;art lookbook;photographic publication
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem Fashion: Ne - módní fotografie: Fotografie módní kolekce v odlišném stylu, než je v současnosti běžný. V práci je rozebrána historie módní fotografie včetně představitelů, kteří měli důležitou roli při formování této fotografické disciplíny. Dále pojednává o vývoji, principu a formě praktické části bakalářské práce. Pro vytvoření souboru jsem navázala spolupráci s irskou textilní designérkou Fiadh Durham, která se zabývá výrobou tkaných módních doplňků. Vytvořila jsem soubor skládající se ze tří rozdílných složek, které dohromady reflektují myšlenku značky Fiadh Handwoven Design. Výsledkem je spojení módní a umělecké fotografie demonstrující odlišné zpracování, ale i silný vizuál schopný plnohodnotné reklamy a prezentace produktu.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with Fashion: non - fashion photography: Photography of fashion collections in a different style than is currently common. The thesis will analyse the history of fashion photography, including representatives who had an important role in shaping this photographic discipline. Furthermore, it deals with the development, principle and form of the practical part of the bachelor work. To create the collection, I established cooperation with Irish textile designer Fiadh Durham, who is engaged with the production of fashion woven accessories. I created a set of three different components that together reflect the idea of brand Fiadh Handwoven Design. The result is a combination of fashion and art photography demonstrating different process, but also a powerful visual, capable of full-featured advertising and product presentation.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hojdova_VSKP.pdfPlný text práce22,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hojdova_o.pdfPosudek oponenta práce561,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hojdova_v.docxPosudek vedoucího práce43,69 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
HOjdova.pdfPrůběh obhajoby práce300,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37314

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.