Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorPurkertová, Adéla
dc.contributor.refereeŠpottová Petra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-10
dc.date.accessioned2020-07-17T13:40:36Z-
dc.date.available2018-6-13
dc.date.available2020-07-17T13:40:36Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-9
dc.identifier77837
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37349
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Aplikace kinestetického učebního stylu do výuky anglického jazyka v MŠ" je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno předškolní období, pohybové schopnosti a dovednosti, kinestetický učební styl výuky, výuka anglického jazyka v MŠ, popis dvou metod výuky cizího jazyka a problematika bilingvismu. Cílem praktické části bakalářské práce bylo navrhnout, realizovat a upravit pohybové hry a aktivity v anglickém jazyce pro výuku v MŠ. Věřím, že jsem vytvořila výukový nástroj plný anglických pohybových her a aktivit, které mohou využít učitelé v MŠ nebo učitelé cizích jazyků.cs
dc.format61 s., 1 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkinestetický učební stylcs
dc.subjectanglický jazykcs
dc.subjectpohybové hrycs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.titleAplikace kinestetického učebního stylu do výuky anglického jazyka v MŠcs
dc.title.alternativeKinaesthetic learning methods applied in English language teaching in preschool educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis is focused on the topic of "Kinaesthetic learning methods applied in English language teaching in preschool education". It is divided into two parts - theoretical and practical. The preschool period, motor abilities and skills, kinaesthetic learning style of teaching, English language teaching in preschool education, description of two methods of teaching a foreign language and bilingual issue are described in the theoretical part. The aim of the practical part was to design, implement and modify movement games and activities in English language for teaching in preschool education. I believe I have developed a teaching tool full of English movement games and activities, which can be used by teachers in preschool education or foreign language teachers.en
dc.subject.translatedkinaesthetic learning methodsen
dc.subject.translatedenglish languageen
dc.subject.translatedmovement gamesen
dc.subject.translatedpreschool ageen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Adela_Purkertova.pdfPlný text práce3,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Purkertova A. - VP.pdfPosudek vedoucího práce146,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Purkertova A. - OP.pdfPosudek oponenta práce169,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Purketova A..pdfPrůběh obhajoby práce47,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37349

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.