Název: Ověření učebnice Práce s daty na základní škole
Další názvy: Verification of the textbook Working with data on elementary school
Autoři: Zíka, Miroslav
Vedoucí práce/školitel: Filipi Zbyněk, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37707
Klíčová slova: práce s daty;šetření;elektronická učebnice;projekt prim;revize rvp;základní škola.
Klíčová slova v dalším jazyce: working with data;investigation;electronic textbook;prim project;rvp revision;primary school.
Abstrakt: Práce pojednává o vzdělávacím materiálu Práce s daty, který vznikl v rámci projektu Podpora rozvoje informatického myšlení na FPE ZČU. V textu je čtenář seznámen s plánovanou revizí RVP pro základní vzdělávání, která je porovnána s dvěma zahraničními edukačními dokumenty stejné úrovně. V práci bylo provedeno dotazníkové a individuální šetření, které má za úkol poskytnout zpětnou vazbu ohledně vhodnosti zmíněné elektronické učebnice.
Abstrakt v dalším jazyce: This work deals with educational material called Práce s daty which was created within the project Support of the development of informational thinking at FPE ZČU. In the text reader is acquainted with the planned revision of the RVP for basic education which is compared with two foreign educational documents on the same level. The questionnaire and individual survey was carried out in the thesis and it's supposed to provide feedback on the suitability of the mentioned electronic textbook.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Zika.pdfPlný text práce3,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zika_DiP_2019_hodnoceni_vedouciho_Filipi.pdfPosudek vedoucího práce219,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek DP - Miroslav Zika (2019).pdfPosudek oponenta práce224,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zika protokol773.pdfPrůběh obhajoby práce283,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37707

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.