Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKomzáková Martina, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorSoučková, Věra
dc.contributor.refereeSlavík Jan, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2019-9-10
dc.date.accessioned2020-07-17T13:45:21Z-
dc.date.available2017-6-16
dc.date.available2020-07-17T13:45:21Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-7-1
dc.identifier73630
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37823
dc.description.abstractV mé práci se zabývám výtvarným projektem, který jsem navrhla na základě principů artefiletiky, hermeneutiky, projektového vyučování a dramatických metod, s ohledem na sebepoznávání. To vše se odehrávalo v rámci mimoškolního vzdělávání, ve výtvarně- dramatickém kroužku. Cílem této práce, je zmapování možností propojení předmětů výtvarná a dramatická výchova, prostřednictvím výtvarného díla a čtyř složek zážitku. Dále se také zabývá nároky které jsou kladené na pedagoga, které vyplývají z projektové výuky. V rámci teoretické části mé práce se zabývám artefiletickými principy, hermeneutickými pojmy, uměleckým dílem jako zdrojem sebepoznávání, projektovou výukou a dramatickou výchovou. Mé poznatky v pratikcké části práce, mohou být nápomocny při výuce v oblasti umění a sebepoznávání.cs
dc.format50 s., VI s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectklíčová slova: artefiletikacs
dc.subjectsebepoznávánícs
dc.subjectvýrazová hracs
dc.subjectparafrázecs
dc.subjectvýtvarný zážitekcs
dc.subjectinterpretacecs
dc.subjectumělecké dílocs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectrolová hracs
dc.titleMožnosti mezioborového propojení výtvarné a dramatické výchovycs
dc.title.alternativeInterdisciplinary possibilities of art and drama educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn my work I deal with an art project, which I create based on the principles of artefiletics, hermeneutics, project teaching and dramatic methods with respect to self-knowledge. All this took place in the structure of extrcurricular education, in the art-drama club. The aim of this thesis is to map the possibilites of linking subjects of art and drama education trough art work and four components of experience. It also deals with the demands placed on the teacher resulting from the project teaching. In the theoretical part of my work I deal with artefiletic priciples, hermeneutic concepts, artistic work as a source of self-knowledge, project teaching and drama education. My knowledge in the practical part of the work can be helpful in teaching art and self-knowledge.en
dc.subject.translatedkeywords: artefileticsen
dc.subject.translatedself-cognitionen
dc.subject.translatedexpression gameen
dc.subject.translatedparaphraseen
dc.subject.translatedart experienceen
dc.subject.translatedinterpretationen
dc.subject.translatedart worken
dc.subject.translatedproject teachingen
dc.subject.translatedrole playen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
souckova_BP.pdfPlný text práce2,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Souckova_posudek_V_Komzakova.pdfPosudek vedoucího práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Souckova_posudek_O_Slavik.pdfPosudek oponenta práce1,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
scan_prubeh obhajoby_Souckova Vera.pdfPrůběh obhajoby práce454,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37823

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.