Název: | Tvorba studijních opor pro modernizaci výuky Technické informatiky v C# |
Další názvy: | Development of Study Support for the Modernization of the Course of Informatics With C# for Technical Fields |
Autoři: | Müller, Jakub |
Vedoucí práce/školitel: | Raška Pavel, Ing. Ph.D. |
Oponent: | Kopeček Pavel, Doc. Ing. CSc. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/38085 |
Klíčová slova: | programování;jazyk c#;informatika;studijní podklady;modernizace výuky |
Klíčová slova v dalším jazyce: | programming;c# language;education;informatics;study support;modernization |
Abstrakt: | Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu podkladů k modernizaci výuky Technické informatiky. V práci je provedena analýza současného stavu předmětu a následně navržena řešení. Návrhy inovace a modernizace byly provedeny v posloupnosti cvičení, programech a tvorbě aplikací. Cílem práce je přiblížení předmětu studentům. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The Bachelor thesis is focused on the development of a study support used for the modernization of the Technical informatics course. An analysis of the current state of the subject is performed and the solution to this problem is proposed. Innovation and modernization of the study material, programs and software applications were performed. The aim of this thesis is to make the study support of this course more understandable to students. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Muller.pdf | Plný text práce | 1,7 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Oponentni_posudek_BP_Muller.pdf | Posudek oponenta práce | 1,95 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hodnoceni_vedouciho_BP_Muler.pdf | Posudek vedoucího práce | 861,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Obhajoba_BP_Muller.pdf | Průběh obhajoby práce | 472,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/38085
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.