Název: Podnikatelské příležitosti ve vybrané destinaci cestovního ruchu
Další názvy: Business opportunities of selected tourism destination
Autoři: Schafferová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Chlopčík Tomáš, Ing.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38982
Klíčová slova: bali;cestovní ruch;cestovní kancelář;zájezd;předpoklady pro rozvoj;destinace
Klíčová slova v dalším jazyce: bali;tourism;tour operator;tour;prerequisites for development;destination
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o cestovním ruchu na Bali, ve spojitosti se zájmem českých turistů. Cílem práce bylo na základě vývoje příjezdového cestovního ruchu turistů z České republiky na Bali analyzovat potenciál této destinace pro vybraný segment turistů a zároveň analyzovat nabídku služeb cestovních kanceláří či agentur. V práci je oddělena teoretická část od praktické. V první teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti cestovního ruchu a základní informace o nástrojích marketingu. Následující kapitoly se zabývají problematikou cestovních kanceláří a agentur. V praktické části jsou zmíněny základní informace o Bali a podrobně popsané předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu. Následující kapitoly se zabývají vývojem příjezdového cestovního ruchu českých turistů do této destinace a nabídkou služeb cestovních kanceláří. Poslední kapitoly jsou věnovány výzkumu, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření. Dotazník byl směřován na české turisty, kteří Bali alespoň jednou navštívili. Výsledky tohoto výzkumu sloužili jako podklad pro navržení vlastního zájezdu do destinace. Návrh zájezdu se nachází v závěru bakalářské práce.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with tourism in Bali, in connection with the interest of Czech tourists. The aim of the thesis was to analyze the potential of this destination for a selected segment of tourists on the basis of the development of tourists arriving from the Czech Republic in Bali and to analyze the services offered by tour operators or travel agencies. The theoretical part is separated from the practical one. The first theoretical part explains the basic concepts of tourism and basic information about marketing tools. The following chapters deal with the issues of tour operators and travel agencies. In the practical part are mentioned basic information about Bali and detailed conditions for tourism development. The following chapters deal with the development of incoming tourism of Czech tourists to this destination and the offer of tour operators services. The last chapters are devoted to research, which was carried out by means of a questionnaire survey. The questionnaire was aimed at Czech tourists who visited Bali at least once. The results of this research served as a basis for proposing a trip to the destination that is at the end of the bachelor thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Michaela_Schafferova.pdfPlný text práce8,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schafferova_Michaela_v.pdfPosudek vedoucího práce222,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schafferova_Michaela_o.pdfPosudek oponenta práce106,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schafferova_M_p.pdfPrůběh obhajoby práce65,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38982

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.