Název: Marketingové aktivity obce Chanovice v oblasti turistických cílů
Další názvy: Marketing activities of the village of Chanovice in the area of tourist destinations
Autoři: Kyliánová, Hana
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Fajfrová Karolína, Ing.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38983
Klíčová slova: marketing;turistický cíl;obec;situační analýza;služby;obec chanovice
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;tourist destination;village;situational analysis;services;village of chanovice
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je představit obec Chanovice s důrazem na její turistické cíle, charakterizovat činnosti a marketingové aktivity obce a na základě zjištěných poznatků formulovat pro obec Chanovice návrhy, jež by měly vést ke zlepšení poskytovaných turistických služeb a marketingových aktivit obce. V první části práce jsou uvedena teoretická východiska, definovány jsou pojmy marketing, teritoriální marketing, dále pak situační analýza, služby a další. V empirické části práce je představena obec Chanovice a turistické cíle, které se nacházejí na jejím území. Významnou částí práce jsou kapitoly o marketingových aktivitách obce, vyhodnocení provedeného marketingového výzkumu a SWOT analýza obce Chanovice zaměřená na zhodnocení podmínek pro poskytování turistických služeb a s nimi související rozvoj cestovního ruchu v obci. V závěrečné části práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingových aktivit obce a služeb pro její návštěvníky.
Abstrakt v dalším jazyce: The objective of this bachelor thesis is to introduce the village of Chanovice with an emphasis on its tourist destinations, to describe activities and marketing activities of the municipality and on the basis of discovered findings to formulate proposals to the municipality of Chanovice which should lead to the improvement of provided tourist services and marketing activities of the village. There are theoretical bases in the first part of the thesis. Terms like marketing, territorial marketing, situation analysis, services and others are defined. The village of Chanovice and its tourist destinations which are situated in this area are introduced in the empirical part. Chapters including marketing activities of the municipality, the evaluation of performed marketing research and the SWOT analysis of the village of Chanovice which is focused on the evaluation of conditions for providing tourist services and its related development of tourism in the village are important parts of this thesis. Suggestions for improving marketing activities of the village and services for its visitors are given in the final part.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Soukupova Hana, 2019.pdfPlný text práce5,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Soukupova_Hana_v.pdfPosudek vedoucího práce158,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Soukupova_Hana_o.pdfPosudek oponenta práce152,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Soukupova_H_p.pdfPrůběh obhajoby práce88,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38983

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.