Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorStacke Václav, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorUlč, Martin
dc.date.accepted2019-6-11
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:35Z-
dc.date.available2016-12-10
dc.date.available2020-08-24T11:43:35Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-7-2
dc.identifier72718
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39272
dc.description.abstractV diplomové práci byla navržena studijní podpora pro výuku místního regionu Plzeňsko ve výuce zeměpisu pro střední školy. Studijní podpora obsahuje pracovní listy, metodickou příručku pro učitele a liší se od zavedeného způsobu výuky především nasazením aktivizujících metod. Výuka prostřednictvím studijní podpory byla ověřena ve výuce pedagogickým experimentem s použitím pre-testu a post-testu. Byla porovnávána efektivita výuky s pomocí studijní podpory oproti frontální výuce s těžištěm v monologickém výkladu.cs
dc.format96 s. (148 793 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpre-testcs
dc.subjectpost-testcs
dc.subjectefektivita výukových metodcs
dc.subjectdidaktická transformacecs
dc.subjectpedagogický experimentcs
dc.subjectmístní regioncs
dc.titleVýuka tématu místní region na SŠ: Tvorba a evaluace učební podporycs
dc.title.alternative´Local region' in geography lessons at secondary schools: Creating and evaluation of a textbooken
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main focus of the diploma thesis is designing an educational course material for teaching 'local region Pilsen' in geography at high school. The material contains worksheets and methodical instructions for the teacher. It differs from the current teaching method primarily by introducing activating methods. The educational material was tested at school by means of a pedagogical experiment using a pre-test and a post-test. Effectivity of teaching by means of the designed educational material was compared with teaching by means of the current method being based primarily on a monologue-presentation.en
dc.subject.translatedpre-testen
dc.subject.translatedpost-testen
dc.subject.translatedeffectivity of teaching methodsen
dc.subject.translateddidactic transformationen
dc.subject.translatedpedagogical experimenten
dc.subject.translatedlocal regionen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (CBG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M. Ulc - DP 2018.pdfPlný text práce7,21 MBAdobe PDFView/Open
Ulc_posudek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce698,01 kBAdobe PDFView/Open
Ulc_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce978,52 kBAdobe PDFView/Open
Ulc_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce164,23 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/39272

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.