Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBryndáčová, Lucie
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2019-6-3
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:45Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:43:45Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-16
dc.identifier78053
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39290
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na image značky Západočeského baroka, jakož to značky produktu cestovního ruchu. Úvodní část diplomové práce vymezuje teoretický základ vztahující se k problematice značek, destinace cestovního ruchu a konkurenceschopnosti v cestovním ruchu. Následující empirická část pak obsahuje charakteristiku značky Západočeského baroka společně s jejími dalšími třemi potenciálními konkurenty. Pomocí dotazníkového šetření, testování oční kamerou a expertních rozhovorů byla analyzována současná image značky vybraného produktu, jak je značka vnímána respondenty a jak značka dokáže upoutat pozornost. Značka byla hodnocena vzhledem ke třem potenciálním konkurentům. Odborný pohled na značky byl získán pomocí rozhovorů se čtyřmi experty, kteří disponují dlouholetými praktickými zkušenostmi z oblasti designu značek. Na základě provedeného vlastního šetření vyplynulo, že značka je respondenty vnímána jako obyčejná, jednoduchá a také neznámá. Celkově pak značka v respondentech nevyvolává dojem barokního festivalu. Pomocí oční kamery se zjistilo, že logo nedokáže upoutat příliš pozornosti, a to jak na webových stránkách tak i v propagačním letáku. V rámci expertních rozhovorů pak vyplynula doporučení na změnu loga. Změny experti navrhují především v samotném provedení symbolu a použité barvy.cs
dc.format99 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectkonkurenceschopnost značkycs
dc.subjectdestinace cestovného ruchucs
dc.subjectimage značky produktu cestovního ruchucs
dc.titleZnačka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchucs
dc.title.alternativeBrand as a part of competitiveness of selected tourism producten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Diploma Thesis is focused on the brand image of the culture festival called West Bohemian Baroque as a tourist product brand. The theoretical basis related to the issue of brands, the destination of tourism and competitiveness in tourism was defined in the first part of this thesis. The characteristics of the West Bohemian Baroque brand together with its three potential competitors are contained in the following empirical part. The current brand image of the selected product, its perception by the respondents and the ability to attract attention was analyzed by the questionnaire survey, eye tracking and interviews with the experts. The brand was compared with its three potential competitors. Expert insights on brands were obtained within interviews with four experts, who have many years of practical experience in brand design. It became clear that the brand is perceived by respondents as ordinary, simple and also unknown on the basis of own investigation. Overall, the brand does not give the respondents the impression of a baroque festival. As the results of using the eye tracking, it was found that the logo could not attract too much attention, both on the website and in the promotional leaflet. As part of the interviews with experts, recommendations to change the logo were suggested. The main changes are proposed by experts especially in the design of the symbol and the color used.en
dc.subject.translatedbranden
dc.subject.translatedbrand competitivenessen
dc.subject.translatedtourism destinationsen
dc.subject.translatedimage of the tourism product branden
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bryndacova_DP_2019.pdfPlný text práce3,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bryndacova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce223,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bryndacova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce225,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bryndacova_Lucie_p.pdfPrůběh obhajoby práce94,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39290

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.