Title: Interní komunikace v organizaci
Other Titles: Internal Communication in the Organization
Authors: Leitl, David
Advisor: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Referee: Jermář Milan, PhDr. Ph.D.
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40017
Keywords: komunikace;interní komunikace;metody komunikace;efektivní komunikace;bariéry komunikace
Keywords in different language: communication;internal communication;methods of communication;effective communication;barriers in communication
Abstract: V této bakalářské práci bylo zpracováno téma interní komunikace v organizaci. Jako první je zde popsána teorie související s tématem práce. Tedy úvodní charakteristika této formy komunikace, včetně toho, jak se interní komunikace vyvíjela v průběhu doby. Dále je popsáno, jakými způsoby je možné komunikovat. Poté následuje popis efektivní komunikace s návodem, jak jí dosáhnout. V této poslední teoretické části je také rozebráno, co komunikaci zpomaluje či narušuje. Poté následuje část praktická, v níž je popsána interní komunikace plzeňské provozovny, jež je předním lídrem v oboru. Součástí popisu je návrh na zefektivnění komunikace, včetně komunikačních prostředků, které se v této společnosti využívají. Ke zpracování této části byly použity metody osobního dotazování, dotazníkového šetření a pozorování.
Abstract in different language: This bachelor thesis deals with the topic of internal communication in organization. First, the theory of the thesis topic is described - the introduction to this form of communication and how it evolved in the past. Next, ways of communication are described. A description of effective communication and instructions of how it can be achieved follow. This last theoretical part studies what can slow down or discrupt communication. This is followed by the practical part of the thesis which examines internal communication in a Pilsen based company that is a leading force in the industry. Part of the description are also suggestions meant to improve the effectiveness of communication as well as communication media used by the company. Among the methods of data collection used for this part were personal interviews, questionnaires and observations.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Leitl.pdfPlný text práce1,48 MBAdobe PDFView/Open
Leitl_David_o.pdf (oponent).pdfPosudek oponenta práce224,98 kBAdobe PDFView/Open
Leitl_David_v..pdfPosudek vedoucího práce154,87 kBAdobe PDFView/Open
Leitl - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce54,57 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/40017

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.