Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorMaštalířová, Petra
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-16
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:21Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:21Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82755
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40140
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřila na analýzu nákupního chování spotřebitelů v oblasti nákupu potravin. Hlavním cílem práce bylo zjistit jaké aspekty mají vliv na nákupní chování spotřebitele na trhu potravin a zkoumání, zdali má status respondentů vliv na ovlivňující faktory. Postoje respondentů vůči reklamním letákům a věrnostních programech. V teoretické části jsou kapitoly, které se zabývají problematikou dané práce. V praktické části se použila kvantitativní metoda výzkumu, a to dotazníkové šetření. Výsledky byly použity pro vytvoření doporučení obchodům.cs
dc.format55 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkupní rozhodovánícs
dc.titleVybrané aspekty nákupního chování při nákupu potravincs
dc.title.alternativeSelected aspects of consumer behaviour - groceryen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focused on the analysis of consumer shopping behavior in the field of food purchase. The main goal of the work was to find out what aspects influence the consumer shopping behavior in the food market and to examine whether the status of respondents has an influence on influencing factors. Respondents' attitudes towards flyers and loyalty programs. In the theoretical part there are chapters that deal with the issue of the work. In the practical part, a quantitative research method was used, namely a questionnaire survey. The results were used to make recommendations to trades.en
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedbuying behaviouren
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedpurchasing decisionsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Mastalirova_Petra.pdfPlný text práce1,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mastalirova_Petra_o.pdfPosudek oponenta práce167,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mastalirova_Petra_v.pdfPosudek vedoucího práce223,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mastalirova_p.pdfPrůběh obhajoby práce63,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40140

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.