Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKalistová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorŽídková, Kateřina
dc.contributor.refereeŠpottová Petra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-18
dc.date.accessioned2020-11-10T00:30:02Z-
dc.date.available2018-12-6
dc.date.available2020-11-10T00:30:02Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-29
dc.identifier80285
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40298
dc.description.abstractV diplomové práci bude zpracováno téma využívání balančních pomůcek v hodinách tělesné výchovy. Teoretická část se zaměří na popis hlubokého stabilizačního svalového systému, vysvětlí pojem mladší školní věk dětí a představí balanční pomůcky vhodné k zařazení do hodin TV. Praktická část nabídne přehled cviků s balančními pomůckami, které lze využívat v hodinách TV. Poslední částí diplomové práce budou ukázky příprav hodin se zařazením těchto cvičení. Vytvoření metodických materiálů ukázkových cvičení s balančními pomůckami pro učitele tělesné výchovy na 1. stupni je hlavním cílem této diplomové práce.cs
dc.format126 s. (106 824 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthluboký stabilizační svalový systémcs
dc.subjectbalanční pomůckycs
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.subjectdržení tělacs
dc.titleBalanční cvičení v hodinách tělesné výchovy na 1.stupni základní školy pro aktivaci hlubokého stabilizačního systémucs
dc.title.alternativeBalancing Exercises in Physical Education Lessons in Primary School to Activate the Profound Stabilization Systemen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn this thesis, I will create a methodical guide for teachers of physical education in the first stage of elementary school. The theoretical part will describe early school age for which the classes and exercises will be intended, with the next chapter focusing on the related core and body posture. The last chapter will be devoted to balancing aids that will subsequently be used in the practical part. The first practical section will include a set of pictures with balancing aids followed by theoretical descriptions. The second part will consist of preparations of physical education classes for elementary school that will consist of exercises described in the first part.en
dc.subject.translatedprofound stabilization systemen
dc.subject.translatedbalancing aidsen
dc.subject.translatedearly school ageen
dc.subject.translatedbody postureen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Katerina Zidkova.pdfPlný text práce5,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zidkova K. - VP.pdfPosudek vedoucího práce158,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zidkova K. - OP.pdfPosudek oponenta práce176,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zidkova.pdfPrůběh obhajoby práce43,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40298

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.