Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVice William Bradley, Ph.D.
dc.contributor.authorBaloun, Tomáš
dc.date.accepted2020-6-16
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:44Z-
dc.date.available2019-6-10
dc.date.available2020-11-10T00:32:44Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-30
dc.identifier80731
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40813
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce jsou výhody videoher pro hráče v mezikulturních interakcích. Cílem této práce je prozkoumat a objasnit způsoby, jak videohry zlepšují kulturní inteligenci hráče. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola analyzuje vztah mezi kulturou, kulturní inteligencí a videohrami. Dále shledává podobnosti mezi zlepšováním CQ a herní strategií, které je zásadní pro úspěch ve hře, respektive pro efektivní interkulturní interakci. Druhá kapitola se zabývá herními avatary a jejich významem pro herní prostředí s důrazem na vztah hráčů a jejich avatarů. Kromě toho se zde nalézá popis tří videoher a jejich výhod pro hráče a v neposlední řadě také zkušenosti hráčů s odlišným přístupem k videohrám. Závěrečná kapitola pojednává o budoucnosti videoher a avatarů ve třech oblastech a ukazuje, že hry v sobě mají více potenciálu, než se očekává.cs
dc.format46 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkulturní inteligencecs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectavatarcs
dc.subjectvideohrycs
dc.subjectesportscs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.titleVyužití videoher ke zlepšení kulturní inteligencecs
dc.title.alternativeUsing Video Games to Improve Cultural Intelligenceen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe object of this undergraduate thesis is video games and their benefits for players in intercultural interactions. The goal of this thesis is to explore and clarify ways in which video games improve the cultural intelligence of players, mainly because the general public perceives games quite negatively. The thesis is divided into three main parts. The first part analyses the relationship between culture, cultural intelligence and video games and finds similarities between CQ practice and game strategy, which is crucial for both succeeding in the game and also being efficient in intercultural interactions. The second part revolves primarily around gaming avatars and their importance for the game environment with an emphasis on the relationship between players and their avatar. Furthermore, the exploration of three video games and their benefits for the players is present as well as experiences of players with a different approach to games. The final part deals with the future of gaming and avatars in three areas and shows that games have a lot more in them than it is expected.en
dc.subject.translatedcultural intelligenceen
dc.subject.translatedcultureen
dc.subject.translatedavataren
dc.subject.translatedvideo gamesen
dc.subject.translatedesportsen
dc.subject.translatedvirtual realityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Baloun_BP-final.pdfPlný text práce1,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_ved_Vice_Baloun.pdfPosudek vedoucího práce138,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Quinn_Baloun.pdfPosudek oponenta práce858,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh_Baloun.pdfPrůběh obhajoby práce97,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40813

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.