Název: Téma: Inkluze ve školství
Další názvy: Téma anglicky: Inclusion in schools
Autoři: Trkovská, Barbora
Vedoucí práce/školitel: Jakoubková Budilová Lenka, Mgr. Ph.D.
Oponent: Hirt Tomáš, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40826
Klíčová slova: inkluze ve školství;segregace ve vzdělávání;speciální vzdělávání;heterogenita ve společnosti
Klíčová slova v dalším jazyce: inclusion in school;segregation in education;special education;heterogeneity in society
Abstrakt: Cílem práce je analyzovat koncept inkluze ve školství. Inkluze ve školství je začleňování hendikepovaných a vyloučených dětí do kolektivu běžné školy. Práce pohlíží na inkluzivní vzdělání dvěma způsoby. Zaprvé z odborného hlediska zkoumá, co je inkluze a uvádí nosné teorie a vytyčené cíle, čeho by inkluze měla dosáhnout. Za druhé, v praktické části ověřuje reálný pohled osob, které se v současné době pohybují v systému inkluzivního vzdělávání.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the thesis is to analyze the concept of inclusion in school. Inclusion in school is the integration of disabled and excluded children into a common school collective. The thesis looks at inclusion in two ways. First, it explores what inclusion is and contains important theories and goals that inclusion should achieve. Second, in the practical part it verifies the real perspective of people who are currently in the inclusive education system.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSA)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
trkovskabar_bakalarskaprace.pdfPlný text práce699,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trkovska_posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trkovska_posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce1,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trkovska_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce320,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40826

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.