Title: | Enabling the Future - alternativní pohled na projektovou výuku s podporou 3D tisku |
Other Titles: | Enabling the Future - alternative view of project teaching with 3D printing support |
Authors: | Vácová, Ingrid |
Advisor: | Krotký Jan, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Fadrhonc Jan, Mgr. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/41251 |
Keywords: | 3d tisk;protézy horních končetin;technická výchova;tisková metoda fff;e-nable |
Keywords in different language: | 3d print;upper arm prosthesis;technical education;fff printing method;e-nable |
Abstract: | Model vytvořený v rámci této práce je výsledkem zapojení do mezinárodního projektu Enabling the future, který spojuje lidi s přístupem k 3D tiskárně s těmi, kteří potřebují náhradu prakticky jakékoli části ruky. Naším cílem je uvést tento projekt do povědomí školních zařízení jako alternativní možnost využití 3D tiskáren. A zároveň je seznámit s jednotlivými kroky potřebnými pro účast na projektu i samotný tisk. |
Abstract in different language: | Device completed as part of this thesis is a result of participation in an international project "Enabling the future", which connects people who have access to 3D printer and people who are in need of an upper limb prosthesis. Our goal is to raise awareness of this project in schools as the alternative use for their 3D printers and teach them all the necessities for joining this project and 3D print itself. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_Ingrid_Vacova.pdf | Plný text práce | 11,36 MB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 36,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 38,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Vacova protokol886.pdf | Průběh obhajoby práce | 324,66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/41251
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.