Název: Didaktické pomůcky pro rozvoj předčtenářské gramotnosti
Další názvy: Didactic aids for the development of pre-reading literacy
Autoři: Hlavová, Jana
Vedoucí práce/školitel: Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
Oponent: Franta David, PhDr. Mgr. Bc.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/41624
Klíčová slova: oblasti předčtenářské gramotnosti;fáze vývoje;didaktické pomůcky;výroba;dítě předškolního věku
Klíčová slova v dalším jazyce: areas of pre-reading literacy;development phase;didactic aids;production;preschool child
Abstrakt: Bakalářská práce Didaktické pomůcky pro rozvoj předčtenářské gramotnosti, se věnuje tématu, jak by mohly vypadat didaktické pomůcky vhodné pro rozvoj předčtenářských dovedností v mateřské škole. V teoretické části je definován pojem předškolní dítě. Dále jsou uvedeny oblasti, které spadají pod pojem předčtenářská gramotnost. V praktické části jsou navrženy pomůcky, které rozvíjejí oblasti předčtenářských dovedností.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor's thesis Didactic aids for the development of pre-reading literacy deals with the topic of what didactic aids suitable for the development of pre-reading skills in kindergarten could look like. The theoretical part defines the concept of preschool child. The following are areas that fall under the notion of pre-reading literacy. In the practical part, aids are designed that develop the areas of reading skills.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jana_Hlavova_BP_final.pdfPlný text práce9,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hlavova_franta.pdfPosudek oponenta práce58,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hlavova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce52,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hlavova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce80,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41624

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.