Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Heller Petr, Doc. Ing. CSc. | |
dc.contributor.author | Tuka, Jan | |
dc.contributor.referee | Říha Jiří, Ing. | |
dc.date.accepted | 2020-8-26 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:38:12Z | - |
dc.date.available | 2019-10-16 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:38:12Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-7-31 | |
dc.identifier | 82998 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41667 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce obsahuje přehled regionálních motorových vozů a souhrn jejich technických parametrů. Návrhová část se zabývá návrhem moderního nízkopodlažního motorového vozu a komponent jeho pojezdové a pohonné části. Konstrukční část pak řeší konstrukci jednonápravového otočného podvozku pro nízkopodlažní regionální motorový vůz. Cílem bylo provést návrh řešení pojezdu nízkopodlažního motorového vozu. | cs |
dc.format | 68 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | nízkopodlažní motorový vůz | cs |
dc.subject | regionální železnice | cs |
dc.subject | jednonápravový otočný podvozek | cs |
dc.subject | trakční podvozek | cs |
dc.subject | hybridní pohon | cs |
dc.title | Studie dvounápravového regionálního vozidla, pro vedlejší tratě, s pohonem spalovacím motorem | cs |
dc.title.alternative | Study of a two axle regional train vehicle, for side lines, powered by a combustion engine | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of theoretical part of the diploma thesis is summary of regional-motor-cars and summary of their parameters. Draft part of the diploma thesis contains the draft of low-floor railway car, boogie components and drive components. Design part of the diploma thesis contains a construction of one-axle rotatable boogie for lowfloor regional motor car. The purpose of the thesis was to make a solution of boogie for low-floor railway car. | en |
dc.subject.translated | low-floor motor vehicle | en |
dc.subject.translated | regional railway | en |
dc.subject.translated | one-axle rotatable boogie | en |
dc.subject.translated | propulsive boogie | en |
dc.subject.translated | hybrid drive | en |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DPDM_TUKA.pdf | Plný text práce | 9,25 MB | Adobe PDF | View/Open |
DP_Tuka_Jan_Hodnoceni_vedouciho_Heller.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,37 MB | Adobe PDF | View/Open |
DP_Tuka_Jan_Oponentni_posudek_Riha.pdf | Posudek oponenta práce | 1,41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Tuka_Jan.pdf | Průběh obhajoby práce | 236,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/41667
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.