Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kosturik Kamil, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Albrecht, Patrik | |
dc.contributor.referee | Žahour Jiří, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-7-20 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:38:27Z | - |
dc.date.available | 2019-10-4 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:38:27Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-6-17 | |
dc.identifier | 82150 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41713 | |
dc.description.abstract | Obsahem této bakalářské práce je zdokonalení současné řídící jednotky kolejových úseků modelové železnice. Tato práce uvádí jednotlivé způsoby detekce obsazenosti kolejových úseků. Rozebrán je navržený hardware a program pro řídící jednotku. Jednotka zastává funkci zesilovače DCC, ale dokáže také detekovat obsazenost kolejových úseků. Jednotka využívá dva způsoby detekce obsazenosti. První způsob je založen na měření úbytku na odporu, který je využíván na současné řídící jednotce. Druhým způsobem je využití úbytku na diodě. Řídící jednotka komunikuje s nadřazeným systémem pomocí sběrnice CAN. V závěru je navržené řešení zhodnoceno. | cs |
dc.format | 67 s. (86 131 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | modelová železnice | cs |
dc.subject | detekce obsazenosti kolejových úseků | cs |
dc.subject | dcc | cs |
dc.subject | can | cs |
dc.subject | měření procházejícího proudu | cs |
dc.subject | zesilovač | cs |
dc.subject | komunikační protokol | cs |
dc.title | Řídicí jednotka kolejových úseků modelové železnice | cs |
dc.title.alternative | Model rail track section control unit | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Aplikovaná elektrotechnika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The content of this bachelor's thesis is to improve the current control unit of railway tracks model. This work presents individual methods of detecting the occupancy of railway sections. The designed hardware and program for the control unit are analyzed. The unit acts as a DCC amplifier, but can also detect the occupancy of track sections. The unit uses two methods of occupancy detection. The first method is based on measuring the resistance drop, which is used on the current control unit. The second way is to use the loss on the diode. The control unit communicates with the higher-level system via the CAN bus. In the end, the proposed solution is evaluated. | en |
dc.subject.translated | model railway | en |
dc.subject.translated | occupancy of track sections | en |
dc.subject.translated | dcc | en |
dc.subject.translated | can | en |
dc.subject.translated | current flow measurement | en |
dc.subject.translated | amplifier | en |
dc.subject.translated | communication protocol | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Albrecht_Zesilovac_DCC.pdf | Plný text práce | 2,39 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
082150_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 753,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
082150_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 1,25 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
082150_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 76,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41713
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
hledání
navigace