Název: | Redesign informačního portálu pro studenty |
Autoři: | Babková, Markéta |
Vedoucí práce/školitel: | Steker František, Doc. akademický malíř |
Oponent: | Zámiš Ondřej, MgA. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/41975 |
Klíčová slova: | ui&ux;portal;is/stag;redesign;web;aplikace;webdesign;vizuální komunikace;grafický design |
Klíčová slova v dalším jazyce: | ui&ux;portal;is/stag;redesign;web;aplikace;webdesign;visual communication;graphic design |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se zabývá informačním portálem (IS/STAG) pro studenty a učitele Západočeské univerzity v Plzni. Zabývá se analýzou současného stavu webu a aplikace a přichází s návrhem redesignu s ohledem na aktuální UI & UX možnosti řešení. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The theme of my Bachelor's thesis is centered around the redesign of the information system for students and professors of the University of West Bohemia. It analyzes the current state of the website and the application respectively and comes up with a redesigned draft with regards to the modern UI & UX options. The aim of this work is a modern design of the student information system (IS/STAG) in order to achieve better visual hierarchies and using the main principles of UI & UX to strategically achieve easy readability in a minimalist style, which could improve administrative communication between students and the university. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_babkova_marketa_text.pdf | Plný text práce | 12,16 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Babkova.pdf | Posudek oponenta práce | 135,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BABKOVA.pdf | Posudek vedoucího práce | 95,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BABKOVA_0.pdf | Průběh obhajoby práce | 320,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41975
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.