Title: | Redesign informačního portálu pro studenty |
Authors: | Babková, Markéta |
Advisor: | Steker František, Doc. akademický malíř |
Referee: | Zámiš Ondřej, MgA. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/41975 |
Keywords: | ui&ux;portal;is/stag;redesign;web;aplikace;webdesign;vizuální komunikace;grafický design |
Keywords in different language: | ui&ux;portal;is/stag;redesign;web;aplikace;webdesign;visual communication;graphic design |
Abstract: | Tato bakalářská práce se zabývá informačním portálem (IS/STAG) pro studenty a učitele Západočeské univerzity v Plzni. Zabývá se analýzou současného stavu webu a aplikace a přichází s návrhem redesignu s ohledem na aktuální UI & UX možnosti řešení. |
Abstract in different language: | The theme of my Bachelor's thesis is centered around the redesign of the information system for students and professors of the University of West Bohemia. It analyzes the current state of the website and the application respectively and comes up with a redesigned draft with regards to the modern UI & UX options. The aim of this work is a modern design of the student information system (IS/STAG) in order to achieve better visual hierarchies and using the main principles of UI & UX to strategically achieve easy readability in a minimalist style, which could improve administrative communication between students and the university. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_babkova_marketa_text.pdf | Plný text práce | 12,16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Babkova.pdf | Posudek oponenta práce | 135,38 kB | Adobe PDF | View/Open |
BABKOVA.pdf | Posudek vedoucího práce | 95,16 kB | Adobe PDF | View/Open |
BABKOVA_0.pdf | Průběh obhajoby práce | 320,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/41975
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.