Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFišerová Kristýna, Doc. MgA.
dc.contributor.authorChabr, Jan
dc.contributor.refereeVaňo Martin, Mgr.
dc.date.accepted2020-8-26
dc.date.accessioned2020-11-17T00:30:34Z-
dc.date.available2019-5-31
dc.date.available2020-11-17T00:30:34Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-7-31
dc.identifier81152
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42098
dc.description.abstractVýsledkem mé diplomové práce je karetní šifrovací hra Tajný vzkaz pro Alquista inspirovaná dramatem R.U.R. z pera českého spisovatele Karla Čapka. Čtenáře přesune do dystopické budoucnosti, kde v roli starého Alquista pátrá po tajném vynálezu samotného tvůrce robotů, Alberta Rossuma. Nejde přitom o nic menšího, než o spásu světa, který ovládli vzbouření roboti. Touto prací jsem chtěl vzdát čest ikonickému dílu vědecko-fantastické literatury a parafrázovat jej pro současného čtenáře interaktivní formou. Využívám k tomu principy tzv. únikových, šifrovacích či Point and Click her, nelineární způsob čtení známý z tzv. gamebooků a nezvyklé tiskové metody.cs
dc.format40 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectgrafický designcs
dc.subjectautorská knihacs
dc.subjectherní designcs
dc.subjectúniková hracs
dc.subjectlogická hracs
dc.subjectkarel čapekcs
dc.titleAutorská knihacs
dc.title.alternativeAuthor's artbooken
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgA.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programDesigncs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedOutput of my diploma thesis is an escape card game called Secret Message for Alquist inspired by the worldknown sci-fi drama R.U.R. written by czech playwright Karel Čapek. Reader is invited to dystopian future, where robots overcome a human civilization. Main goal is to help the only survivor, old man Alquist, to find a secret invention of Albert Rossum, long dead genius and creator of robots. There is nothing minor at stake then a fate of the whole world. My goal was update Čapek's masterpiece and bring it a new interactive twist while broadening the fictional world of Rossum's Universal Robots. For such task I've designed a card game combining principles of logic puzzles, Point and Click games and non-linear reading known from so called gamebooks. I used a semi-transparent print of plastic foil to create a futuristic look and unique game design.en
dc.subject.translatedgraphic designen
dc.subject.translatedauthor's booken
dc.subject.translatedgame designen
dc.subject.translatedescape gameen
dc.subject.translatedlogic gameen
dc.subject.translatedkarel čapeken
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KDE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Chabr_Jan.pdfPlný text práce5,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chabr.docxPosudek vedoucího práce504,5 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Chabr_0.docxPosudek oponenta práce30,65 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Chabr.pdfPrůběh obhajoby práce314,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42098

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.