Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPísková Růžena, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorPrincová, Kateřina
dc.contributor.refereeChýlová Helena, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2021-06-25T12:34:41Z-
dc.date.available2019-12-5
dc.date.available2021-06-25T12:34:41Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-30
dc.identifier83959
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44410
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá ročníkovou návazností učiva českého jazyka v učebnicové řadě nakladatelství Fraus. Konkrétně je zkoumána návaznost jazykové a komunikační a slohové části učebnic českého jazyka pro druhý stupeň základní školy. Dále je sledováno propojení jednotlivých složek předmětu český jazyk a literatura a také mezipředmětové vazby.cs
dc.format79 s. (133 156 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=83959-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectučebnice českého jazykacs
dc.subjectučebnice pro 2. stupeň zšcs
dc.subjectanalýza učebnicové řadycs
dc.subjectročníková návaznostcs
dc.subjectspirálový postup výukycs
dc.subjectnakladatelství frauscs
dc.subjectmezipředmětové vazbycs
dc.subjectmezisložkové vazbycs
dc.subjectučebnice jako výukový nástrojcs
dc.titleNávaznost v učebnicích českého jazyka pro 2. stupeň ZŠcs
dc.title.alternativeMeans of Level Coherence in Czech Lower-secondary Textbooksen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis paper deals with the level coherence progress in the Czech lower-secondary textbook series created by Fraus Publishing. The main objective is to analyse the level progress in the linguistic and also in the stylistic part of the textbook series. The paper also studies the cross-curriculum connections found in the series.en
dc.subject.translatedczech language textbooksen
dc.subject.translatedlower-secondary textbooksen
dc.subject.translatedtexbook analysisen
dc.subject.translatedlevel progress in textbook seriesen
dc.subject.translatedlevel coherence progressen
dc.subject.translatedspiral approachen
dc.subject.translatedcross-curricular connectionsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Princova.pdfPlný text práce1,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
princova_piskova.pdfPosudek vedoucího práce455,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
princova_chylova.pdfPosudek oponenta práce365,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
princova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce88,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44410

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.