Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Písková Růžena, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Princová, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Chýlová Helena, Doc. PaedDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-6-18 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:34:41Z | - |
dc.date.available | 2019-12-5 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:34:41Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-30 | |
dc.identifier | 83959 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/44410 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá ročníkovou návazností učiva českého jazyka v učebnicové řadě nakladatelství Fraus. Konkrétně je zkoumána návaznost jazykové a komunikační a slohové části učebnic českého jazyka pro druhý stupeň základní školy. Dále je sledováno propojení jednotlivých složek předmětu český jazyk a literatura a také mezipředmětové vazby. | cs |
dc.format | 79 s. (133 156 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=83959 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | učebnice českého jazyka | cs |
dc.subject | učebnice pro 2. stupeň zš | cs |
dc.subject | analýza učebnicové řady | cs |
dc.subject | ročníková návaznost | cs |
dc.subject | spirálový postup výuky | cs |
dc.subject | nakladatelství fraus | cs |
dc.subject | mezipředmětové vazby | cs |
dc.subject | mezisložkové vazby | cs |
dc.subject | učebnice jako výukový nástroj | cs |
dc.title | Návaznost v učebnicích českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Means of Level Coherence in Czech Lower-secondary Textbooks | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This paper deals with the level coherence progress in the Czech lower-secondary textbook series created by Fraus Publishing. The main objective is to analyse the level progress in the linguistic and also in the stylistic part of the textbook series. The paper also studies the cross-curriculum connections found in the series. | en |
dc.subject.translated | czech language textbooks | en |
dc.subject.translated | lower-secondary textbooks | en |
dc.subject.translated | texbook analysis | en |
dc.subject.translated | level progress in textbook series | en |
dc.subject.translated | level coherence progress | en |
dc.subject.translated | spiral approach | en |
dc.subject.translated | cross-curricular connections | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Princova.pdf | Plný text práce | 1,94 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
princova_piskova.pdf | Posudek vedoucího práce | 455,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
princova_chylova.pdf | Posudek oponenta práce | 365,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
princova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 88,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/44410
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.