Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Cozlová, Světlana | |
dc.contributor.author | Pémová, Eva | |
dc.contributor.referee | Sovová, Pavla | |
dc.date.accepted | 2012-09-07 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T07:00:52Z | - |
dc.date.available | 2010-06-18 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T07:00:52Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-27 | |
dc.identifier | 41025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/4456 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je na základě využití odborné literatury a mých zkušeností shrnout fakta týkající se úrovně mateřské školy ze strany odborníků i veřejnosti a porovnat je mezi sebou.Teoretická část popisuje 5 hlavních faktorů ovlivňujících pedagogickou úroveň mateřské školy Praktická část se zabývá výzkumem, pro který byla použita metoda dotazníku. Na základě výsledků bylo zjištěno, že se většina názorů veřejnosti shoduje s názory odborníků a získáno mnoho nových poznatků. | cs |
dc.format | 55 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=41025 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | osobnost učitele | cs |
dc.subject | klima mateřské školy | cs |
dc.subject | management | cs |
dc.subject | pedagogická činnost | cs |
dc.subject | kurikulum | cs |
dc.title | Faktory ovlivňující pedagogickou úroveň školy | cs |
dc.title.alternative | Factors influencing the educational level of school | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra českého jazyka a literatury | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this work is based on the use of literature and my experience summarized the facts concerning the level of kindergarten by experts and the public, and compare them with each other. The theoretical part describes the 5 main factors influencing the pedagogical level of kindergarten. The practical part deals with the research for which the questionnaire method was used. The results revealed that the majority of public opinion agrees with the views of experts and obtained many new insights. | en |
dc.subject.translated | personality of the teacher | en |
dc.subject.translated | the kindergarten climate | en |
dc.subject.translated | management | en |
dc.subject.translated | educational activities | en |
dc.subject.translated | curriculum | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarka.pdf | Plný text práce | 366,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pemova.pdf | Posudek vedoucího práce | 38,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pemova_posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 230,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pdf(1).pemova.pdf | Průběh obhajoby práce | 14,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/4456
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.