Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCozlová, Světlana
dc.contributor.authorPémová, Eva
dc.contributor.refereeSovová, Pavla
dc.date.accepted2012-09-07
dc.date.accessioned2013-06-19T07:00:52Z-
dc.date.available2010-06-18cs
dc.date.available2013-06-19T07:00:52Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-27
dc.identifier41025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4456
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je na základě využití odborné literatury a mých zkušeností shrnout fakta týkající se úrovně mateřské školy ze strany odborníků i veřejnosti a porovnat je mezi sebou.Teoretická část popisuje 5 hlavních faktorů ovlivňujících pedagogickou úroveň mateřské školy Praktická část se zabývá výzkumem, pro který byla použita metoda dotazníku. Na základě výsledků bylo zjištěno, že se většina názorů veřejnosti shoduje s názory odborníků a získáno mnoho nových poznatků.cs
dc.format55 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=41025-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectosobnost učitelecs
dc.subjectklima mateřské školycs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectpedagogická činnostcs
dc.subjectkurikulumcs
dc.titleFaktory ovlivňující pedagogickou úroveň školycs
dc.title.alternativeFactors influencing the educational level of schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is based on the use of literature and my experience summarized the facts concerning the level of kindergarten by experts and the public, and compare them with each other. The theoretical part describes the 5 main factors influencing the pedagogical level of kindergarten. The practical part deals with the research for which the questionnaire method was used. The results revealed that the majority of public opinion agrees with the views of experts and obtained many new insights.en
dc.subject.translatedpersonality of the teacheren
dc.subject.translatedthe kindergarten climateen
dc.subject.translatedmanagementen
dc.subject.translatededucational activitiesen
dc.subject.translatedcurriculumen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarka.pdfPlný text práce366,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pemova.pdfPosudek vedoucího práce38,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pemova_posudek.pdfPosudek oponenta práce230,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(1).pemova.pdfPrůběh obhajoby práce14,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4456

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.